دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشگاه پیام نور یکی از معتبرترین مراکز تحصیلی دانشگاهی در کشورمان است که در این سالهای اخیر روند رو به رشدی داشته است و در تمامی شهرستان ها و شهرها، واحد دانشگاهی پیام نور تاسیس شده است و مشغول پذیرش دانشجو در رشته های مختلف و در مقاطع گوناگون هستند.

در ادامه معرفی دانشگاههای پیام نور، امروز به معرفی دانشگاه پیام نور واحد لواسانات خواهیم پرداخت. لواسانات یکی از شهرهای خوش آب و هوای پایتخت است که در نزدیکی تهران واقع شده است. به همین دلیل در بین متقاضیان محبوبیت خاصی دارد.

دانشگاه پیام نور واحد لواسانات (دانشگاه و موسسه آموزش عالی) در لواسان و خیابان ورجین ۱ واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی اسکای سنتر و همچنین آرامگاه عباس کیارستمی قرار گرفته است. دز ادامه اطلاعات دقیق تری در رابطه با دانشگاه پیام نور واحد لواسانات و رشته های این دانشگاه خواهید خواند. با ما همراه باشید.

دانشگاه پیام نور واحد لواسانات

استان : تهران

ایمیل : Lapnu@lavasan.tpnu.ac.ir

آدرس : ابتدای لواسانات، رو به روی کمربندی لواسان، خیابان ورجین ۱، پلاک ۱۴

تلفن : ۰۲۱۲۶۵۵۱۷۲۹

تلفن آموزش : ۰۲۱۲۶۵۶۷۹۱۲

تاریخچه حوزه ریاست دانشگاه پیام نور لواسانات

۱ – راه اندازی دانشگاه پیام نور لواسانات  با استاد  مهدوی فر

۲- جناب آقای دکتر سعیدی

۳- جناب آقای مهندس گلی

۴ – جناب اقای دکتر نجار

۵- جناب اقای دکتر ناصر محمدی

۶- جناب اقای دکتر محمد رضا اسد

۷- جناب آقای دکتر بوند شهریاری

۸- جناب آقای دکتر حاتمی

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیتم نور لواسانات

چندین سال است که دانشگاه پیام نور لواسانات اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است. هرچند پیش از آن هم در بسیاری از واحد های کم متقاضی ثبت نام بدون آزمون توسط دانشگاه را مشاهده کرده بودیم ولی الان بیش از ۵ سال است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور لواسانات بصورت مستقیم توسط معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه پیام نور انجام می شود.. هرچند که چندین سال از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور لواسانات در دو ترم مهر و بهمن می گذرد ولی هنوز بسیاری از متقاضیان از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور لواسانات بی اطلاع هستد. مقطع کارشناسی پیوسته تنها مقطع بدون کنکور دانشگاه پیام نور است و سایر مقاطع شامل کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته بطور کلی در دانشگاه پیام نور ارائه نمی شود . ذکر این نکته لازم است که تفاوت ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور لواسانات تنها در نوع ورود به دانشگاه است و در شهریه و ساعت کلاس ها تفاوتی در کار نیست . همین جا باید ذکر کنیم هیچ کدام از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، علوم تغذیه ، هوشبری ، فیزیوتراپی ،بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، دامپزشکی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و رادیولوژی در دانشگاه پیام نور لواسانات و هیچ دانشگاه پیام نوردیگری در ایران بصورت بدون کنکور ارائه نمی شود . در این مقاله می خواهیم لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور لواسانات درمقطع کارشناسی را به شما معرفی کنیم . اگر رشته مورد علاقه خود را در بین این رشته ها پیدا کردید می توانید با مطالعه مقالات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۶ با جزئیات ثبت نام آشنا شوید. همچنین از هر نقطه ایران که هستید می توانید تنها با یک تماس تلفنی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور لواسانات را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بسپارید. برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید. دقت داشته باشید به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور لواسانات ممکن است بعد از مدتی اضافه یا کاسته شود. برای اطلاع دقیق از این رشته ها با مشاوران هیوا تماس بگیرید.

لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) کارشناسی پیوسته دانشگاه پیام نور لواسانات

دانشگاه پیام نور لواسانات در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته های زیر ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) انجام می دهد :

ارتباط تصویری
اقتصادکشاورزی
پژوهشگری اجتماعی
تاریخ
حسابداری
حقوق
روانشناسی
ریاضیات و کاربردها
زبان و ادبیات فارسی
زمین شناسی
زیست شناسی
زیست شناسی گیاهی
علم اطلاعات و دانش شناسی
علوم تربیتی
علوم سیاسی
علوم قران حدیث
علوم ورزشی
علوم و مهندسی اب
علوم و مهندسی محیط زیست
علوم کامپیوتر
فقه و مبانی حقوق اسلامی
فیزیک
مترجمی زبان انگلیسی
مدیریت بازرگانی
مدیریت جهانگردی
مدیریت دولتی
مهندسی صنایع
مهندسی کامپیوتر
رشته هایی که در بالا مشاهده کردید طبق آخرین اعلام دانشگاه پیام نور لواسانات معرفی شده است.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور لواسانات

تحصیل در دانشگاه پیام نور لواسانات مستلزم پرداخت هزینه است و داوطلبان در قبال پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور می توانند از مزیت تحصیل در این دانشگاه برخوردار شوند. از مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور  برای واحد لواسانات داشتن یکی از مدارک کاردانی ( فوق دیپلم )، دیپلم نظام قدیم ۴ ساله، دیپلم رشته های نظری + پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید است.

آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای و یا کاردانش ( سه ساله ) هستند تنها در صورتی می توانند متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باشند که دارای مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته ( فوق دیپلم ) و یا پیش دانشگاهی یکی از رشته های نظری باشند.

از دیگر شرایطی که داوطلبان باید به آن دقت داشته باشند این است که معیار و ملاک سنجش و پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور واحد لواسانات معدل دیپلم داوطلبان است. داوطلبان رسته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم نسبت به سایر متقاضیان هر رشته محل سنجیده می شوند.

اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور

بسیاری از داوطلبان که قصد ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد یا دکتری دارند و همچنین داوطلبانی که می خواهند در خارج از کشور به تحصیل بپردازند ، این سوال برایشان ایجاد می شود که آیا مدرک ارائه شده توسط این واحد دانشگاهی معتبر می باشد یا خیر ؟ در پاسخ باید بگوییم دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه هایی است که زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت می کند بنابراین مدرک فارغ التحصیلی این دانشگاه کاملا معتبر و دارای مهر وزارت علوم می باشد. و با مدرک کارشناسی این دانشگاه می توان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هر دانشگاهی ادامه تحصیل داد. همچنین امکان ادامه تحصیل با مدرک ارائه شده دانشگاه پیام نور ، در کشور های خارج از کشور نیز امکان پذیر می باشد.


مطالب مرتبط


برچسب ها


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 18:18
کد مطلب : 5266
بازدید : 619 views
دیدگاه های مطلب "دانشگاه پیام نور لواسانات‎"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021