شنبه , ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دوره های هم اندیشی و طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نورمسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با تاکید بر لزوم تحقق مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور دوره های مختلف هم اندیشی و طرح ضیافت اندیشه و ارتقای اساتید را در آینده نزدیک برگزار خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی راد مهم ترین محورهای مطالبات مقام معظم رهبری را در حوزه های فرهنگ، اقتصاد مقاومتی ، سیاست خارجی، امنیت ملی و فضای مجازی دانست و گفت: در این راستا، نخستین جلسه هم اندیشی با موضوع «راهکارهای عملی شدن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در پرتو اصول اساسی اسلام در رفع مشکلات معیشتی» ، روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه با حضور اعضای علمی در سازمان مرکزی و به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار می شود.
وی با عنوان اینکه تاکنون ۱۰۰ نفر از اعضای علمی برای شرکت در این هم اندیشی ثبت نام نموده اند، گفت: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ویژه در بحث اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات معیشتی مردم، وظیفه ای جدی است که انتظار می رود دانشگاهیان و اعضای هیات علمی در این راستا گام های ارزشمندی بردارند.
وی یادآور شد: متاسفانه تاکنون اقدام مشهودی در زمینه تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری صورت نگرفته است که امیدواریم با مشارکت و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج اساتید و گروه اقتصاد، جلسات هم اندیشی تشکیل و نتایج ارزشمندی ارائه شود.
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی راد در پایان گفت: زمان دقیق برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید به زودی اعلام می شود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 17:53
کد مطلب : 2138
بازدید : 207 views
دیدگاه های مطلب "دوره های هم اندیشی و طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021