شنبه , ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

رئیس دانشگاه پیام نور هشتگرد به عنوان رئیس شورای اسلامی استان البرز انتخاب شد به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، ناصر گروسی رئیس دانشگاه پیام نور هشتگرد با اکثریت آراء به عنوان رئیس شورای اسلامی استان البرز انتخاب شد.
گفتنی است انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی استان البرز با حضور ۵ عضو این شورا در محل استانداری البرز برگزار شد و طی آن دکتر ناصر گروسی به عنوان رییس(از شورای شهرستان کرج) ، محمد نقدینه( از شورای شهرستان اشتهارد) به عنوان نایب رییس و دکتر مریم درهم بخش (از شورای اسلامی شهرستان نظر آباد) به عنوان دبیر شورای اسلامی استان البرز انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش دکتر گروسی با تایید این خبر ضمن قدردانی از اعتماد اعضای شوراهای اسلامی استان البرز و همچنین شورای اسلامی شهرستان کرج در انتخاب وی به عنوان نماینده شورای استان قدردانی کرد و افزود: از اعتماد اعضای شورای اسلامی استان البرز و همچنین توجه اعضای شورای اسلامی شهرستان کرج و تمامی مسوولانی که در این موضوع نقشی موثر داشتند ،تشکر و قدردانی ویژه ای می کنم که به من فرصت حضور و خدمتگزاری در این عرصه را دادند .
وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به نیازها و مطالبات تمامی شوراها بویژه شوراهای شهرها و روستاهای کم برخوردار تر اضافه کرد: نگاه ما در شورای اسلامی استان البرز توجه یکسان و بدون تبعیض به کلیه شوراهای اسلامی اعم از روستایی و شهری است تا فاصله موجود بین امکانات روستاها و شهرهای مختلف بر طرف و یا حداقل کاسته شود. چراکه شوراها هرچه محروم تر باشند نیاز به توجه ویژه تری دارند.
رییس شورای اسلامی استان البرز ادامه داد: شوراهای استان البرز مطالبات قانونی بسیاری دارند که پویایی این شورا می تواند نقش به سزایی در تسریع رفع و یا کاهش آنها داشته باشد.
لازم به ذکر است رئیس دانشگاه پیام نور استان و هیات رئیسه این دانشگاه نیز با ارسال پیامی جداگانه،انتصاب رئیس دانشگاه پیام نور هشتگرد را تبریک گفتند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 10:35
کد مطلب : 2248
بازدید : 456 views
دیدگاه های مطلب "رئیس دانشگاه پیام نور هشتگرد به عنوان رئیس شورای اسلامی استان البرز انتخاب شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021