پنج شنبه , ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

یزدان سهرابی در گفتگو با خبرنگار “خبرگزاری دانشجو” از خرم اباد، گفت: در آیین اختتامیه جشنواره حرکت دانشجویان دانشگاههای پیام نور کشور که یک شنبه ۲۰ مهر در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد، پنج اختراع عرضه شده توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان به مرحله ملی جشنواره دانشجویی حرکت راه یافتند.

وی افزود: اختراعات راه یافته از دانشگاه پیام نور لرستان به مرحله ملی جشنواره حرکت شامل ربات پرنده، دستگاه تصفیه هوا، دستگاه رطوبت گیر هوا، دستگاه تولید برق بدون نیاز به سوخت فسیلی و بتن مقاوم می‎باشند.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان گفت: همچنین در این جشنواره مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان به عنوان مدیر فرهنگی قابل تقدیر معرفی شد.

سهرابی ادامه اد: همچنین نشریه اوربیتال دانشگاه پیام نور نورآباد، انجمن علمی شیمی دانشگاه پیام نور خرم آباد و انجمن صنایع دانشگاه پیام نور بروجرد نیز به مرحله ملی جشنواره حرکت راه یافتند.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور لرستان جزء دانشگاههایی بود که توانست بیشترین آثار راه یافته به مرحله ملی جشنواره حرکت را را در این جشنواره به خود اختصاص دهد.

لازم بذکر است که یزدان سهرابی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان که در این جشنواره به عنوان مدیر فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیر معرفی شده بود لوح تندیس خود را به علی محمدی روزبهانی از دانشجویان مخترع این دانشگاه که مدال طلای مسابقات جهانی خود را همزمان با این جشنواره به همسر شهید علیمحمدی تقدیم کرده بود، اهداء کرد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 23:43
کد مطلب : 732
بازدید : 673 views
دیدگاه های مطلب "راهیابی ۵ اختراع پیام نور لرستان به مرحله ملی جشنواره حرکت"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021