جمعه , ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG14174362

سلسله جلسات «جوان امروز» و «حریم ریحانه» هر هفته در پیام نور رشت برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه برای برقراری ارتباط مستقیم و همچنین اثربخشی در فضای دانشگاه اقدام به تشکیل سلسله جلسات «جوان امروز، جهان فردا» برای برادران و «حریم ریحانه» با محوریت تاریخچه حجاب برای خواهران کرده است که هر هفته برگزار می‌شود.

علیرضا افشار : با اشاره به برنامه های انجام شده در ترم گذشته گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و با حضور نیروهای با تجربه و جدید در شورای مرکزی خود، اقدام به برگزاری برنامه های خوب و ارزشمندی نموده است.

وی برپایی یادواره شهدای دانشجوی شهر رشت با همکاری دبیرخانه کنگره شهدای دانشجوی استان گیلان را بزرگترین و مهمترین برنامه عنوان کرد و گفت: کارگاه آموزشی مبانی کارگروهی و تشکیلاتی، نشستی با عنوان «برای رضای خدا» با محوریت امام رضا (ع)، دیدار خانواده شهدا، اردوی زیارتی مشهد مقدس خواهران، اکران فیلم، نشستی با عنوان ماهواره و پیش نیازهای ازدواج، اجرای نمایش معرکه عاشقی، نشست مطالبه گری دانشجویان با مسئولین دانشگاه، کرسی آزاد اندیشی با موضوع «ویژگی های دانشجوی موفق»، اعلام موضع گیری بوسیله بیانیه های رسمی در رویدادهای مختلف، انتشار نشریه و ویژه نامه های مختلف مناسبتی (برای رضای خدا، همسفر تا بهشت، روز دانشجو)، برگزاری حلقه های صالحین متعدد با موضوعات معرفتی، فضاسازی و بزرگداشت به مناسبت هفته بسیج، همکاری با هیئت دانشجویی زوارالزهرا (س)برای فضاسازی و برپایی مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع)، تشکیل کلاسهای علمی نانو در راستای جهاد علمی و تقدیر از بسیج دانشجویی پیام نور رشت در جشنواره کشوری مالک اشتر سازمان بسیج دانشجویی گیلان را از مهمترین اقدامات انجام شده در ترم گذشته عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت گفت: همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت برای برقراری ارتباط مستقیم و همچنین اثربخشی در فضای دانشگاه اقدام به تشکیل سلسله جسات «جوان امروز، جهان فردا» برای برادران و «حریم ریحانه» با محوریت تاریخچه حجاب برای خواهران نموده است که هر هفته در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علیرضا افشار در ادامه برگزاری برنامه های متنوع در دهه فجر و آغاز بکار ثبت نام دانشجویان برای راهیان نور را از برنامه های ترم آتی عنوان کرد.

منبع:خبر گزاری دانشجو


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 7:39
کد مطلب : 1161
بازدید : 621 views
دیدگاه های مطلب "سلسله جلسات «جوان امروز» و «حریم ریحانه» هر هفته در پیام نور رشت"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021