دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

بازدید از کلیه ی نمرات پایان ترم، میان ترم، تستی، تشریحی و … در دانشگاه های پیام نور در سیستم گلستان امکان پذیر است. این سیستم پنل دانشجویی محسوب می شود که کلیه ی  اطلاعات مربوط به دانشجویان در آن قرار دارد.

در سامانه گلستان شما می‌توانید شهریه خود را پرداخت کنید، از نمرات تان بازدید کنید، انتخاب واحد کنید، در نظرسنجی های دانشگاه شرکت کنید و …

گاهی ممکن است که بخش بازدید نمرات برای شما نمایش داده نشود و یا امکان دسترسی به آن برای شما وجود نداشته باشد. معمولاً علت این موضوع داشتن بدهی به دانشگاه و سامانه گلستان است. شما میتوانید با پرداخت بدهی خود به سامانه گلستان، دسترسی پیدا کنید و بخش نمرات را مجدداً فعال کنید. گاهی هم تمامی گزینه ها برای شما غیر فعال می شود و تنها گزینه نظرسنجی برای شما فعال می شود. علت این موضوع آن است که شما فرم نظرسنجی را پر نکرده اید. برای نمایش مجدد در تمامی بخش‌ها و دسترسی ها، روی لینک نظرسنجی کلیک کرده و فرم مربوطه را پر کنید. پس از ارسال فرم نظرسنجی مجدداً دسترسی ها برای شما نمایش داده می شود.

آموزش مشاهده نمرات در سامانه گلستان (تصویری)

برای شروع ابتدا به سایت سامانه گلستان مراجعه کنید و در بخش نام کاربری و رمز عبور و نام کاربری و رمز عبور خودتان را درج کنید.

پس از درج نام کاربری و رمز عبور، وارد سامانه خواهید شد.

روی بخش آموزش کلیک نمایید. گزینه های متعددی در این بخش وجود دارد. برای بازدید نمرات، روی گزینه مشاهده نتایج آزمون دانشجو کلیک کنید.

حال بخش نمایش نمرات، برای شما باز شده است.

در داخل فرم مربوطه که برای شما نمایش داده می شود ترم تحصیلی خود را وارد کنید و همچنین اطلاعات درس مربوطه را نیز درج نمایید.

پس از آن روی گزینه ای که شبیه به علامت سوال است کلیک نمایید.

پس از کلیک کردن بر روی گزینه علامت سوال، لیست دروس ترم مربوطه شما نمایش داده می شود و شما می توانید با انتخاب هر درس، نمرات  مربوط به آن را مشاهده کنید.

پس از اینکه وارد بخش جدید شدید، روی گزینه جستجو در انتهای سمت راست صفحه کلیک نمایید پس از مشاهده نمرات مجدداً در انتهای سمت راست روی شروع مجدد کلیک کنید.

اگر قصد دارید که نمرات نهایی دروس خود را مشاهده کنید، باید به بخش اطلاعات جامع دانشجو مراجعه کنید. در این بخش نمرات نهایی هر درس درج می شود و از بخش نتایج آزمون جداست.

سخن پایانی

در این مطلب برای شما چگونگی مشاهده نمرات در سامانه گلستان را توضیح دادیم. با توجه به اینکه سامانه گلستان به عنوان یک پنل دانشجویی مجازی شناخته می شود، شما می توانید از سایر امکانات آن نیز استفاده کنید.

برای مثال رزرو امکانات دانشجویی، پرداخت شهریه، اطلاعات هر واحد و اطلاعات شخصی، تغییر برخی از اطلاعات به شکل مجازی در صورت لزوم و … . اما برخی از خدمات و درخواست ها نیز باید به شکل حضوری ثبت شود.

برای اینکار به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نمایید و درخواست خود را اعلام کنید. در سایر مطالب پایگاه اطلاع رسانی فراگیر پیام نور، از ویژگی های دیگر سامانه گلستان و طریقه کار با آن بیشتر برای شما خواهیم گفت. شما در چه بخشی از سامانه گلستان با مشکل واجه شدید یا کار با آن را بلد نیستید؟ از چه ویژگی های دیگری از سامانه گلستان استفاده کرده اید که کار را برای شما آسان کرده است؟


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:20
کد مطلب : 5112
بازدید : 955 views
دیدگاه های مطلب "مشاهده نمرات پایان ترم پیام نور گلستان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021