یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13930723000361_PhotoA

نخستین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام‌نور خوسف برگزار شد

طی مراسمی با حضور مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نخستین یادواره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام‌نور خوسف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرپرست دانشگاه پیام‌نور خوسف عصر امروز در یادواره شهدای دانشجوی خوسف اظهار داشت: دانشجویانی که امروز در عرصه تحصیل گام برمی‌دارند نیاز است میراثی که از شهدای دانشجو به آنها به ارث رسیده است را حفظ کنند.

حسین امام‌دادی به حضور بی‌نظیر دانشجویان در جنگ‌ دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شبهه‌ای وجود دارد که برخی معتقدند حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در جبهه‌های جنگ ناشی از احساسات آنها بوده است.

وی ادامه داد: در این زمینه چگونه می‌توان تصور کرد فردی که در عرصه علم و دانش مشغول تحصیل بوده و رنج تحصیل را بر خود هموار کرده است از روی احساسات در جبهه‌های جنگ حضور یابد.

سرپرست دانشگاه پیام نور خوسف داشتن معرفت را یکی از توصیه‌های مهم شهدا خطاب به نسل آینده دانست و گفت: جوانان اگر دنبال داشتن الگوی زندگی سالم و سالم زیستن و همچنین توسعه فرهنگ شهادت هستند باید از زندگی شهدا درس بگیرند.

امام‌دادی یادآور شد: برگزاری یادواره‌ شهدا سبب می‌شود نسل جوان علاوه بر آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت بتوانند در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری بردارند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای دانشجوی شهرستان تقدیر و تشکر شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:25
کد مطلب : 875
بازدید : 658 views
دیدگاه های مطلب "نخستین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام‌نور خوسف برگزار شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021