شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG13301699
رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران گفت: همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه‌های کتاب در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور دیار علویان از امروز ۲۴آبان آغاز بکار کردند.

صادق علی موحدمنش، رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران امروز(۲۴آبان) ضمن تشریح برنامه های هفته کتاب در تمامی مراکز و واحدهای این دانشگاه، در ساری گفت: با توجه به اینکه نبض پیشرفت و تعالی جامعه به دست دانشجویان و اساتید است، ورود کتاب به سبد خانوار این قشر ضرورت دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور، افزود: بازدید از کتابخانه‌های عمومی شهر و برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور مازندران و بازدید از نمایشگاه کتاب تهران توسط دانشجویان از جمله برنامه های هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در این واحد دانشگاهی است.

موحدمنش با بیان اینکه تجلیل از مقام کتابداران و کتابخوان ها توسعه کتابخوانی را درپی خواهد داشت، یادآورشد: تقدیر از کتابداران مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور، تجلیل از اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان مولف که در سه سال اخیر آثار ارزشمندی منتشر کردند از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی با توجه به جایگاه رفیع کتاب و نقش بی بدیل آن در توسعه علمی و فرهنگی و اجتماعی بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی و خرید کتاب در بین دانشجویان و کارکنان دانشگاهی تاکید کرد .

به گزارش شبستان، دکتر سید افشین موسوی چلک به عنوان دبیر اجرایی ستاد گرامیداشت هفته کتاب دانشگاه پیام نور مازندران و دکتراسدالله دیو سالار، دکترحمید قاضی زاده، دکترزهرا قنبری مله، مهندس عمران یونسی، محسن مظلومی، محمد علی بذرکار، سیاوش خاکپور، دکترعباس قلی پور، حسین برزگر ولیک چالی، تقی گلچوبی، شهربانو اکبری، دکترعلی ابوالحسنی، دکترزین العابدین رحمانی، دکترمرتضی ترخان و سیدهمت الله طاهری اطاقسرا به عنوان اعضای این ستاد از ۲۴آبان تا یکم آذرماه برنامه های هفته کتاب را برای دانشجویان و کارکنان برگزار می کنند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:17
کد مطلب : 858
بازدید : 766 views
دیدگاه های مطلب "نمایشگاه کتاب در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور مازندران برپاشد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021