پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

داشنجویی

در این مطلب به بررسی موارد و نکات مهم در خصوص انتخاب واحد و امتحانات ترم دانشجویان پیام نور خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

  • دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال دوم ۹۸-۹۷ می باشد. امکان ثبت نام ، انتخاب واحد – حذف و اضافه برای تمام دانشجویان میسر و فعال می باشد.
  • دانشجویانی که به هر دلیل ( شامل مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام داده اند.
  • در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل به صورت قطعی نباشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل (+اینجا) ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید.
  • پرداخت شهریه ثابت قبل از انتخاب واحد برای کلیه دانشجویان الزامی می باشد و تا زمانی که شهریه ثابت ترم جدید و بدهی قبلی شهریه خود را در سیستم گلستان پرداخت نکنید امکان انتخاب واحد را نخواهید داشت . برای مطالعه کاملترین راهنمای پرداخت شهریه پیام نور و نکات بسیار مهم اینجا کلیک کنید
  • برنامه کلاسی معمولا در گزارش انتخاب واحد یا همان گزارش ۱۰۱ یا در سایت مرکز خودتان یا در سایت سهبا sahba.pnuna.com قرار میگیرد . در هر صورت اینکه برنامه کلاسی مرکز شما کی و کجا منتشر می شود را باید از دانشگاه خود سوال کنید.
  • زمان امتحانات نیمسال اول از ۱ دی ماه تا ۲۴ دی ماه سال جاری (۹۸) می باشد.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:22
کد مطلب : 4835
بازدید : 276 views
دیدگاه های مطلب "نکاتی مهم در خصوص انتخاب واحد و امتحانات ترم مهر"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021