شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

635508865581979894

همایش «گفتمان تحلیل انقلاب اسلامی و جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی» در دانشگاه پیام‌نور طارم برگزار شد.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان طارم ظهر روز گذشته در همایش گفتمان تحلیل انقلاب اسلامی و جنگ نرم دشمنان در دانشگاه پیام نور طارم بیان داشت: بیان صرف حوادث و رویدادهای انقلاب اسلامی مهم نبوده بلکه مسئله اصلی امروز، شناخت اساس و ماهیت انقلاب است.

حجت‌الاسلام حسین فغانی با اشاره به اینکه دانشجویان و جوانان فرهیخته که به تعبیر رهبر معظم انقلاب افسران جنگ نرم در موقعیت کنونی هستید، باید چیزی را بشناسند که به رسالت امروز آنها تعلق دارد، ادامه داد: آنچه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره کشور رخ می‌دهد، مربوط به حاکمیت نظام بوده؛ اما چیزی که برای نسل امروز و عناصر سازنده این جامعه موجودیت دارد، شناخت ماهیت انقلاب است.

وی با بیان اینکه ماهیت اصلی انقلاب اسلامی ایران، انقلاب انبیاء بوده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب پیامبران گذشته همچون حضرت محمد (ص)، حضرت موسی (ع) و حضرت ابراهیم(ع) است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان طارم تصریح کرد: بر همین اساس آنچه که به عنوان یک رسالت و تکلیف بر عهده ما قرار دارد، تداوم حرکت انبیای الهی است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع جنگ نرم دشمنان و اقداماتی که در این راستا انجام می‌شود، عنوان کرد: دشمن با این فعالیت‌ها به دنبال انحراف جوانان، سست کردن اراده جوانان و همچنین ضربه زدن به نظام و انقلاب است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان طارم با تأکید بر آگاهی بخشی به نسل جوان در زمینه جنگ نرم دشمنان، بیان کرد: جنگ نرم، سخت‌تر از جنگ نظامی است، چرا که در این نوع جنگ دشمن با ورود به افکار و عقاید جوانان اقدام به مبارزه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان نیز به عنوان قشر فرهیخته انقلاب نقش تاثیرگذاری در آسیب‌شناسی موضوع جنگ نرم دارند، متذکر شد: کیفی بخشی به آگاهی‌های دانشجویان، برگزاری گفتمان‌های موضوعی در زمینه جنگ نرم و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی تاثیر بسزایی در ارتقای سطح آگاهی دانشجویان خواهد داشت.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:26
کد مطلب : 1280
بازدید : 468 views
دیدگاه های مطلب "همایش «گفتمان انقلاب اسلامی و جنگ نرم» در پیام‌نور طارم برگزار شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021