سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13930720000691_PhotoA

به مناسبت هفته پژوهش
پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور کرمان تجلیل شدند

به مناسبت هفته پژوهش، برترین‌های دانشگاه پیام نور استان کرمان در حوزه پژوهش طی مراسمی تجلیل شدند.

به مناسبت هفته پژوهش پیش از ظهر امروز مراسمی در مرکز دانشگاه پیام نور استان کرمان با حضور معاونان دانشگاه پیام نور، رؤسای دانشگاه‌های کرمان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، معاون پژوهشی استاندار کرمان و سایر اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ پیام نور استان برگزار شد.

در این مراسم رتبه اول پژوهشگر برتر به محمدعلی کریمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور که اصالتاً کرمانی است، اختصاص یافت.

وی در حال حاضر استاد تمام شیمی است و از تألیفات و مقالاتش می‌توان به تألیف و ترجمه دو عنوان کتاب، چاپ ۱۱۰ مقاله در مجله‌های معتبر داخلی و خارجی، ارائه ۲۲۰ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی و اجرای ۳۵ طرح پژوهشی اشاره کرد.

کریمی سه دوره پژوهشگر برتر استان کرمان بوده و به عنوان پژوهشگر نمونه کشوری در عرصه فناوری نانو مطرح شده است.

وی دبیر دهمین همایش ملی شیمی ایران، دبیر مسابقات ملی فناوری نانو کشور، عضو هیئت تحریریه دو نشریه علمی و بین‌المللی در آمریکا و سردبیری نشریه علمی بین‌المللی Iranian journal o analytical chemistry را در کارنامه خود دارد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور همچنین عضو کمیته تخصصی علوم پایه و علوم زیستی کشور و عضو کمیسیون تخصصی انرژی شورای عالی تحقیقات فناوری است.

عنوان پژوهشگر برتر دوم دانشگاه پیام نور استان کرمان به علی گرامی مدیر مرکز رشد و هسته‌های کارآفرینی کرمان و عنوان سوم پژوهشگر برتر به محمد زکریانژاد در گروه علوم پایه رسید.

همچنین از سیدضیاء محمدی‌مبارکه در گروه علوم پایه تجلیل شد و از گروه علوم انسانی حمید تابلی، اکبر جدیدی، حامد علیپور و نسیم سعید به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان تجلیل شدند.

از پژوهشگران برتر نرگس حاتمی در گروه کشاورزی، علی‌اکبر مجیدی در گروه فنی و مهندسی، علیرضا نجف‌زاده و علی رادمهر در حوزه تألیف کتاب نیز در این مراسم تقدیر شد.

عناوین پژوهشگران برتر دانشگاه در بین کارشناسان پژوهنده نصیب جواد یاراحمدی و زهرا مودی شد.

همچنین به مناسبت هفته پژوهش در این مراسم براساس شاخص‌های از پیش تعریف شده و ارزیابی‌های صورت گرفته از زری نعمت‌زاده و نیلوفر زارعی به عنوان دو پژوهشگر برتر دانشجویی تقدیر به عمل آمد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:06
کد مطلب : 976
بازدید : 554 views
دیدگاه های مطلب "پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور کرمان تجلیل شدند"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021