سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

HEJAZI

حجازی مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور گیلان درمراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی کرسی های آزاداندیشی استان گیلان گفت : کرسی های آزاداندیشی به عنوان یکی از مقوله های ، موردعلاقه دانشجویان که طی آن دانشجویان می توانند به صورت نظام مند، منطقی وعالمانه به اظهار نظر بپردازند
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور گیلان درمراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی کرسی های آزاداندیشی استان:
حجازی مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور گیلان درمراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی کرسی های آزاداندیشی استان گیلان گفت : کرسی های آزاداندیشی به عنوان یکی از مقوله های ، موردعلاقه دانشجویان که طی آن دانشجویان می توانند به صورت نظام مند، منطقی وعالمانه به اظهار نظر بپردازند و با اجرای صحیح این روش شبهات بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی از ذهن قشر روشنفکر جامعه، حذف می گردد و سرانجام ونتیجه مطلوبی به روحیه نقادی و تحلیل پذیری دانشجویان از مسایل جامعه ،داده می شود و شبهات و خواسته های دانشجویان با هدایت اساتید اهل فن پاسخ داده می شود و در نهایت نتایج حاصل از برگزاری کرسی های آزاداندیشی در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی به نفع جامعه و درجهت توسعه روزافزون ایران اسلامی منجر می گردد . وی ادامه داد . در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و درخواست معظم له ازجامعه دانشگاهی برآنیم تا با راه اندازی وپیگیری کرسی های آزاداندیشی در سطح مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نوراستان گیلان زمینه های لازم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری درمحیط های علمی فراهم گردد. وی ادامه داد در همین راستا کارگاه آموزشی یک روزه سامانه کرسی های آزاداندیشی دانشگاه پیام نوراستان گیلان با حضور مدرس وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری ومدیران فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور گیلان در دانشگاه پیام نوررشت برگزار می گردد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:09
کد مطلب : 558
بازدید : 949 views
دیدگاه های مطلب "کرسی های آزاداندیشی به عنوان یکی از مقوله های ، موردعلاقه دانشجویان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021