دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

کسب رتبه دوم پژوهشگران برتر در استان یزد قابل تقدیر استکسب رتبه دوم پژوهشگران برتر در استان یزد قابل تقدیر است/ سیستم دانشگاه پیام نور نیازمند رویکرد پژوهش محوری است.

دکتر محمودی :استان یزد از موفق ترین استان‌های کشور در جذب دانشجو، تعداد مراکز پژوهشی و رتبه های ممتازاست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمودی در جمع اعضای هیأت علمی و روسای مراکز و واحدها و مدیران ستاد دانشگاه پیام نور استان یزد، کسب رتبه دوم پژوهشگری در استان از سوی این دانشگاه را قابل تقدیردانست و گفت: این مهم بجز با همت، تلاش و پیگیریهای همکاران علمی دانشگاه محقق نشده است.
وی پژوهش محوری را از الویت‌ها و سیاست‌های کلان دانشگاه پیام نور عنوان، و تأکید کرد سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور نیازمند رویکرد پژوهش محوری است که باید بیش از پیش مورد عنایت قرار گیرد.
مدیرکل نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور، پیشگیری را از رویکردهای نظارت و ارزیابی دانشگاه اعلام و تصریح کرد رعایت ضوابط و مقررات میتوانند اهداف عالیه دانشگاه را محقق سازد.
دکتر محمودی، استان یزد را از موفق ترین استان‌های کشور در جذب دانشجو، تعداد مراکز پژوهشی و رتبه های ممتاز دانست و اظهار امیدواری کرد این موفقیت ها با مشارکت تک تک اعضای علمی و اداری دانشگاه استمرار یابد.
وی فعالیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه پیام نور استان یزد را ممتاز و شایسته دانست و گفت: باید برنامه‌ریزی صحیح و دقیق ناهنجاری‌های اداری و سازمانی را کاهش داد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد نیز در این جلسه  گفت: دانشگاه پیام نور استان یزد در سال جاری در استان مقام دوم پژوهشگر برتر را بدست آورده است. دکتر عابسی با بیان اینکه امسال دانشگاههای یزد و علوم پزشکی مشترکاً مقام سوم پژوهشگر را کسب کرده اند تأکید کرد با پیگیری‌ها و همت و تلاش های اعضای علمی بتوانیم این رتبه را کسب کنیم و حتی ارتقاء دهیم.
وی فعالیت سه مرکز پژوهش در دانشگاه پیام نور کشور را یادآوری کرد و خاطرنشان کرد: دو مرکز از این سه مرکز در استان یزد فعالیت می‌کنند که این امر افتخار ی برای استان یزد است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:22
کد مطلب : 2305
بازدید : 178 views
دیدگاه های مطلب "کسب رتبه دوم پژوهشگران برتر در استان یزد قابل تقدیر است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021