شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13920406153752833758023

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام‌نور شاهرود با عنوان “کبوتران آسمانی” با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان شاهرود شب گذشته با عنوان “کبوتران آسمانی” و با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دانشجو با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاه پیام‌نور شاهرود برگزار شد.

در این مراسم علی شاهینی، رئیس دانشگاه پیام‌نور شاهرود ضمن اهمیت زنده نگاه داشتن یاد شهدا گفت: یادوراه شهدا زیباترین فعالیت فرهنگی است که یاد شهدا را در خاط ما زنده نگاه می‌دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود همچنین گفت: در جنگ جمل و در قیام عاشورا دشمنان حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) از کسانی بودند که نماز شبشان ترک نمی‌شد، روزها روزه داشتند و همه شب در حال عبادت بودند، برخی از آنها در طول عمرشان اصلا دروغ نگفته بودند، حافظ قرآن بوده و از عبادت پیشانی‌هایشان پینه بسته بود حتی ابن ملجم مرادی که امام علی (ع ) را به شهادت رساند گفته بود برای قرب الهی این کار را کرده‌ام.

شاهینی تصریح کرد: این تغییر در نگرش‌ها، جابجا شدن حق با باطل، تبدیل ارزش به ضد ارزش، معیار گرفتن اشخاص به جای حق در تشخیص‌ها، جنگ روانی و جنگ نرم از عمده ترین دلایل و انحراف خواص طرفدار حق بوده است.

وی گفت: خواص طرفدار حق می‌دانند که حق با چه کسی است؛ اما دو گروه می شوند یک گروه و همان آزمایش و انتخاب بین دین و دنیا، برخی دین را انتخاب می‌کنند و بعضی دنیا را، این فلسفه دشمنی خواص طرفدار حق است که امام حسین(ع) را اینگونه به شهادت رساند؛ البته قبلش اعلام کردند حسین خارجی است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 5:37
کد مطلب : 901
بازدید : 606 views
دیدگاه های مطلب "یادواره کبوتران آسمانی در دانشگاه پیام‌نور شاهرود برگزار شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021