پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

635508865581979894

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مشهد گفت: مراسم ازدواج دانشجویی ۴۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های پیام نور و علوم پزشکی مشهد ۲۰ بهمن ماه در مشهد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جباریان امروز در جمع خبرنگاران در مشهد بیان داشت: مراسم ازدواج دانشجویی ۴۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های پیام نور و علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه بیستم بهمن ماه در سالن شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: حدود سه هزار نفر میهمان از جمله مسولان و کارکنان دانشگاه‌های پیام‌ نور و علوم پزشکی و خانواده‌های زوجین دانشجو در این جشن حضور خواهند داشت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مشهد با بیان اینکه ازدواج دانشجویی، ازدواجی موفق است، ماهواره و ازدواج در سن بالا را از عوامل موثر در طلاق دانست و بیان داشت: بر اساس آمار ثبت احوال، طلاق در بین این زوج‌ها کمتر از دو درصد است یعنی از هر ۱۰۰زوج دانشجو فقط یک ازدواج به طلاق ختم می‌شود واین نشان دهنده موفقیت این ازدواج است.

حجت الاسلام جباریان اضافه کرد: این آمار نشان می‌دهد شایعاتی که در خصوص ازدواج دانشجویی در جامعه وجود دارد که اینگونه ازدواج‌ها منجر به طلاق می‌شود اشتباه است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور مشهد با بیان اینکه ازدواج دانشجویی آگاهانه، ساده و به موقع است، گفت: دانشگاه پیام نور مشهد به دانشجویانی که قصد ازدواج دارند با برگزاری کلاس‌هایی آموزش قبل، حین و بعد از ازدواج در زمینه انتخاب آگاهانه و آئین همسرداری می‌دهد


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:58
کد مطلب : 1209
بازدید : 828 views
دیدگاه های مطلب "۴۰۰ دانشجو در مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021