جمعه , ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

نتایج کنکور 98

در این مطلب جزئیات مربوط به اعلام نتایج کنکور ۹۸ را برای شما دوستان شرح خواهیم داد در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید. نتایج مربوط به کارنامه ی اولیه کنکور سال ۹۸ در چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.

شرح خبر:

پس از آن داوطلبان کنکور ۹۸ می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته محل مورد تقاضا باتوجه به نمرات کارنامه خود اقدام کنند  آزمون سراسری سال ۹۸ برای رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، دوره‌های نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ برگزار شد.

در کنکور سراسری سال ۹۸ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب ثبت نام کردند که با توجه به اعلام علاقمندی به گروه‌های آزمایشی دوم و سوم، تعداد یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۳۲۴ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شد.

آزمون در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار شده است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 11:43
کد مطلب : 4716
بازدید : 244 views
دیدگاه های مطلب "زمان اعلام نتایج کنکور ۹۸"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021