سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

شعبه دانشگاه پیام نور در ارمنستان گشایش یافت

در چارچوب اجرای یادداشت تفاهم همکاری های علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور و دانشگاه دولتی ایروان، دفتر نمایندگی (شعبه) دانشگاه ایرانی در پایتخت ارمنستان گشایش یافت.
به گزارش روابط عمومی، آیین گشایش این شعبه با حضور حمیدرضا میرزایی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی های مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور و گئورگیان معاون بین الملل دانشگاه دولتی ایروان برگزار شد.
برپایه توافق انجام شده، دو موسسه علمی، همکاری هایی در زمینه اعطای متقابل فرصت های مطالعاتی، بورسیه های تحصیلی، راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی و ارمنی و برگزاری دوره های علمی با صدور مدرک مشترک توسط دو دانشگاه را در دستور کار قرار می دهند.
همچنین شعبه دانشگاه پیام نور در ایروان می تواند نسبت به پذیرش دانشجویان ایرانی و ارمنستانی برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف علوم انسانی در سال آتحصیلی آینده اقدام و نسبت به ثبت نام از متقاضیان اقدام کند.
پس از سفر دی ماه سال گذشته حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به ایروان و مذاکره با سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان، مذاکرات اعضای هیات عالی همراه با همتایان و سپس رفت و آمد متقابل هیات های مختلف، برنامه ها و زمینه های فراوانی برای توسعه همکاری های دو کشور فراهم شده است.
ارمنستان با حدود ۳۰ هزار کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون نفر جمعیت در منطقه قفقاز که پس از فروپاشی شوروی در سال ۱۹۹۱ استقلال یافت، با ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و ایران هم مرز است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت 13:22
کد مطلب : 2879
بازدید : 339 views
دیدگاه های مطلب "شعبه دانشگاه پیام نور در ارمنستان گشایش یافت"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021