یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

آغاز به کار نهمین همایش ملی فیزیک دانشگاه پیام نور در کرمان

مراسم افتتاحیه نهمین همایش ملی فیزیک دانشگاه، با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگران فیزیک کشور برگزار شد.

آغاز به کار نهمین همایش ملی فیزیک دانشگاه پیام نور در کرمان

مراسم افتتاحیه نهمین همایش ملی فیزیک دانشگاه، با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگران فیزیک کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم، مدیرکل دفتر تحقیقات و خدمات پژوهشی و فناوری دانشگاه با اشاره به پیشرفت های کشوردرحوزه های مختلف گفت : امروز بسیاری از رشته ها در عرصه جدید فناوری موفقیت های علمی خود را مدیون علم فیزیک هستند.

دکتر دیدبان با اشاره به وضعیت گروه فیزیک در دانشگاه پیام نور گفت :دانشگاه پیام نور در گروه فیزیک دارای ۹۳عضو هیات علمی است،که ۴ نفر دارای مرتبه استادی، ۹ نفر دانشیار ،۴۰ نفر استادیار و ۴۰ نفر دیگر مربی و دستیار آموزشی هستند .

وی با اشاره به مقالات چاپ شده در دانشگاه پیام نور گفت : ۶۱۵ مقاله ISI از مجموع ۷۹۷۶ مقاله چاپ شده در دانشگاه پیام نور مربوط به گروه فیزیک است .

وی خاطر نشان کرد :در سال ۹۶ از مجموع ۶۸۷ مقاله چاپ شده در دانشگاه پیام نور ۶۱ مقاله یعنی ۹ درصد مربوط به محققین فیزیک بوده و از  ۸۷۵ مقالات SCOPuS  دانشگاه ۶۹ مقاله (نزدیک به ۸ درصد)مقالات مربوط به اساتید گروه فیزیک است و این بیانگر تاثیر گذاری بالای این رشته در تولید علم دانشگاه است.

وی تصریح کرد: امروز دانشگاه پیام نور در عرصه های نوین کارآفرینی وارد شده و در بخش برگزاری  استارت آپ در بین دانشگاههای کشور پیشتاز است .

دکتر محسن میرحبیبی دبیر این همایش نیز، در سخنانی گفت: قریب به ۲۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش رسید که از این تعداد۱۸۰ مقاله پذیرفته شد و۱۰۵ مقاله به صورت سخنرانی و ۷۵ مقاله به شکل پوستر ارائه شد .


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 21:25
کد مطلب : 3949
بازدید : 275 views
دیدگاه های مطلب "آغاز به کار نهمین همایش ملی فیزیک دانشگاه پیام نور در کرمان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021