جمعه , ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

احداث ساختمان پژوهشکده و هاب بین الملل دانشگاه پیام نور در غرب تهران

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استانهای دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب با توجه به شرایط مطلوب موقعیتی و جغرافیایی می تواند به عنوان قطب بسیار خوب دانشگاه پیام نور ، نقش موثری در راه اندازی دانشگاه بین المللی پیام نور و شبکه دانشگاه های هوشمند این دانشگاه در جهان اسلام  داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر دوگانی در بازدید از سایت ها و طرح های عمرانی مرکز تهران غرب با اشاره به تصویب قطب بین المللی دانشگاه پیام نور در برنامه ششم توسعه و گسترش همکاری های این دانشگاه با دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی تاکید کرد: باید پیش بینی گسترده ای از نظر فضا ، تجهیزات، نیروی انسانی و اعضای هیات علمی برای گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی و فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی در مرکز تهران غرب صورت گیرد.
وی موقعیت وطراحی پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این دانشگاه می تواند رشد بسیار خوبی در این منطقه داشته باشد و فضا برای گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی و سایت های پژوهشی در این مرکز بسیار مطلوب است.
دکتر جمشیدی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران نیز در این بازدید با اشاره به تعداد دانشجویان و استقبال گسترده مردم این منطقه از دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به رشد جمعیتی منطقه ۲۲ و تجهیز این دانشگاه از طریق گسترش رشته های تحصیلی، راه اندازی دوره های تحصیلات تکمیلی، ساخت پژوهشکده ، مکان های ورزشی و … می توانیم نقش بسزایی در ارائه خدمات گسترده آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی و … داشته باشیم.
دکتر دیانت رئیس مرکز تهران غرب نیز گزارشی درخصوص جزئیات طرح های عمرانی این دانشگاه ارائه کرد و گفت: ساختمان پژوهشکده و هاب بین المللی مرکز تهران غرب با وسعت ۶ هزار متر مربع در حال احداث است و این دانشگاه با اجرای کلیه طرح های عمرانی در زمینی به مساحت ۲ و نیم هکتار جایگاه ویژه ای در زمینه تامین نیازهای تحصیلی و پژوهشی خواهد داشت.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 15:28
کد مطلب : 2588
بازدید : 282 views
دیدگاه های مطلب "احداث ساختمان پژوهشکده و هاب بین الملل دانشگاه پیام نور در غرب تهران"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021