یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

احداث مجموعه نخلستان و باغ مرکبات در راستای اقتصاد مقاومتی به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اکبری ، قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور طی بازدید از مرکز بم ، پروژه احداث مجموعه نخلستان و باغ مرکبات را به منظور ایجاد فضای سبز در راستای اقتصاد مقاومتی کلنگ زنی کرد.
دکتر اکبری ضمن بیان اینکه این پروژه برای نخستین بار در دانشگاه پیام نور مرکز بم اجرا شده است افزود: این پروژه می تواند الگویی برای سایر استان ها متناسب با شرایط آب و هوایی هر منطقه باشد و امیدوارم که با اجرای این طرح و سایر طرح های در دست تکمیل و زیباسازی مرکز فوق ، دانشگاه پیام نور به برجسته ترین مرکز دانشگاهی شهرستان بم مبدل شود.
قائم مقام دانشگاه در این سفر ، ضمن اعلام رضایت از پیشرفت پروژه های در حال انجام ، قول مساعد و حمایت همه جانبه خود را در جهت اجرا و تکمیل پروژه های سطح استان اعلام نمود.
لازم بذکر است ، قرارداد ایجاد و نگهداری این پروژه با شرکت کشاورزی بم عقد گردید که طی مفاد این قرارداد ، شرکت مذکور متهد شد ضمن دریافت حداقل سود ، حداقل ۱۰ ساعت مشاوره رایگان در هفته برای این منظور اختصاص دهد.
آقای دکتر ضیاء ، خیر بمی نیز در این دیدار ، انواع اصله درخت های خرما از مرغوب ترین نوع را جهت ایجاد نخلستان به دانشگاه پیام نور مرکز بم اهداء نمود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 4:05
کد مطلب : 2387
بازدید : 343 views
دیدگاه های مطلب "احداث مجموعه نخلستان و باغ مرکبات در راستای اقتصاد مقاومتی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021