شنبه , ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

اخلاق مداری و تکریم دانشجو سرلوحه کارها قرار گیرد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور و مسئولان این دفتر در آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن دیدار و بازدید از دفتر نهاد رهبری این دانشگاه و نشست با مسئولان،مدیران و کارکنان؛از وضعیت ثبت نام دانشجویان جدید الورود بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام والمسلمین نبوی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور درسخنانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای کربلا – شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای حادثه تروریستی اهواز و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت : اخلاق مداری مسئولان،اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور باید سرلوحه تمام برنامه ریزیها و در راستای تکریم هرچه بیشتر و خدمت به دانشجویان این دانشگاه باشد،چراکه تکریم آنها به مثابه حق الناس است.
وی با تجلیل از همکاری ثمر بخش مسئولان و بخشهای مختلف با دفتر نهاد رهبری در البرز؛در توصیه ای به اعضای هیات علمی ،روسای مراکز و واحدها و همچنین پرسنل این دانشگاه ،از آنها خواست دانشجویان را همانند فرزندان و برادران و خواهران خود محسوب کرده و با تفکری دلسوزانه راهنمای آنها باشند .
حجت الاسلام نبوی در دیدار با پرسنل علمی و اداری، با بر شمردن آثار و برکات خدمات علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور به جامعه علمی کشور از آنها خواست در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید و همچنین سایر دانشجویان؛ساعاتی را برای معرفی کامل و دقیق دانشگاه و همچنین بیان نکات ارزشی، اعتقادی،آموزشی و پژوهشی اختصاص دهند.
در ادامه این نشست حجت الاسلام دکتر فرید مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد دفتر نهاد در این دانشگاه،با تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در دانشگاهها،فعالیتهای صورت گرفته در سال گذشته و نیمه نخست ۹۷ را همسو و منطبق با آن عنوان کرد.
دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز با تسلیت ایام محرم و تبریک مناسبتهایی همچون هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی؛به ارائه گزارشی از اقدامات این دانشگاه در سال گذشته و سال تحصیلی جدید پرداخت.
جلالیان با اشاره به موفقیتهای کسب شده پیام نور البرز در حوزه های مختلف علمی،فرهنگی و ورزشی،این دانشگاه را دانشگاهی تاثیر گذار در کشور خواند.
گفتنی است در ادامه این دیدار، مدیران و روسا و مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با حضور در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه،یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشتند و با حضور در محل پذیرش دانشجویان ورودی جدید با همکاران و دانشجویان دیدار کردند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 20:52
کد مطلب : 3909
بازدید : 256 views
دیدگاه های مطلب "اخلاق مداری و تکریم دانشجو سرلوحه کارها قرار گیرد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021