دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم: استفاده از ابزارهای نوین چند رسانه ای ویژگی مهم روابط عمومی نوین

محمدرضا عبداللهی بر ضرورت حرکت به سمت روابط عمومی نوین تاکید کرد و کفت: استفاده از بستر وب و الکترونیکی در تولید و انتقال پیام، افکارسازی و شکل دهی به روش های رفتاری مخاطبان از ویژگی های روابط عمومی نوین است.
به گزارش روابط عمومی ، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در اختتامیه اولین نشست آموزشی مدیران روابط عمومی استانی دانشگاه پیام نور، استفاده از ابزارهای نوین چند رسانه ای را عنصر مهم در روابط عمومی نوین دانست و افزود: استفاده از رویکردهای سنتی یکی از نقاط ضعف روابط عمومی هاست که باید آن را برطرف کرد.
وی با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی یادآور شد: در عصر حاضر بدون رویداد تحولی و تعاملی و استفاده از ابزارهای نوین نمی توانیم از عهده وظایف و نقش ها در زمینه اطلاع رسانی و تبیین جایکاه روابط عمومی برآییم.
گفتنی است، اولین نشست آموزشی مدیران روابط عمومی استانی دانشگاه پیام نور امروز ۱۲اسفند  با حضور دکتر عبداللهی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، مهندس بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مهندس صدر مدیرکل سابق و دیگر مدیران روابط عمومی استانها در دانشگاه پیام نور به کار خود پایان داد.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 23:49
کد مطلب : 4441
بازدید : 284 views
دیدگاه های مطلب "استفاده از ابزارهای نوین چند رسانه ای ویژگی مهم روابط عمومی نوین"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021