یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام مسعودی، معاون امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور افتتاح شد.

مهدی ثقفی، رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان از حدود یک سال قبل کار خود را شروع کرده است، گفت: با پیگیری‌های انجام شده بعد از یکسال موفق شدیم که این دفتر را به طور رسمی افتتاح کنیم.

وی راه‌اندازی دفتر نهاد را یکی از نیازهای دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی عنوان کرد و گفت: با افتتاح این دفتر فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه نیز بیشتر خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ” اشاره کرد و گفت: با توجه به راه‌اندازی دفتر نهاد در این دانشگاه از همه مدیران فرهنگی استان درخواست داریم که دانشگاه پیام‌نور را در تحقق منویات و خواسته‌های مقام معظم رهبری و امورات فرهنگی دانشگاه یاری کنند.

در این مراسم حجت‌الاسلام جواد اکبری مطلق طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمدیان، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور به عنوان سرپرست دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی معرفی شد.

 


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 11:57
کد مطلب : 746
بازدید : 1,246 views
دیدگاه های مطلب "افتتاح دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021