شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

635508865581979894

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام از انعقاد قرارداد سه ساله این اداره کل بادانشگاه پیام نور در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حفاظت از محیط زیست به عنوان یک وظیفه عمومی خبرداد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست ایلام،مازیار سلیمان نژاد گفت: بنابر ضرورت دانش افزایی و توسعه مشارکت جامعه دانشجویی و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست استان این تفاهم نامه امضا شده است.

وی افزود:دانش افزایی برای ترویج فرهنگ اخلاق و سواد محیط زیستی در بین جامعه دانشجویان به عنوان یک اصل از اصول حقوق شهروندی و یکی از موضوع های مهارت زندگی و افزایش سطح مشارکت اجتماعی دانشجویان استان در انجام طرح ها و برنامه های محیط زیستی از اهداف امضای این تفاهم نامه است.

وی ادامه داد:ظرفیت سازی برای رشد کمی و توسعه کیفی تشکل های دانشجویی در زمینه محیط زیست و توسعه پایدار وهمچنین استفاده از توانمندی دانشجویان به عنوان دوستداران محیط زیست،غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان با اجرای برنامه های تفریحی و فرهنگی در زمینه محیط زیست از دیگر اولویت های این تفاهم نامه است.

وی بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی دانشگاه پیام نوربرای ارایه آموزش های محیط زیستی و ترویج فرهنگ آن و توسعه پایدار در بین دانشجویان،همکاری در خصوص برگزاری آیین های مرتبط بامحیط زیست از قبیل روز انس با طبیعت، زمین پاک،هفته محیط زیست، هوای پاک و تنوع زیستی را از جمله موارد این تفاهم نامه عنوان کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام اضافه کرد: بهره مندی اداره کل از ظرفیت های آموزشی فرهنگی مناطق مدیریتی استان اعم از مناطق حفاظت شده و موزه حیات وحش و… در راستای آموزش ، تحقق و ترویج دانش محیط زیست، مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی و فوق برنامه دانشجویان مانند برگزاری مسابقه،نمایشگاه،همایش و اردو از تعهدهای اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام نسبت به دانشگاه پیام نور است.

وی حمایت فنی و کارشناسی برای طرح ها و پروژه های آموزشی در زمینه محیط زیست به منظور تعیین نیازهای آموزشی وتهیه محتوای آموزشی، توانمند سازی نیرو ها و دانشجویان علاقه مند ومستعد دانشگاه پیام نور برای ارایه آموزش های محیط زیستی و ترویج فرهنگ آن در سطح جامعه و ارائه محتوی آموزشی در زمینه محیط زیست به منظور درج در نشریه های دانشگاه پیام نور را از دیگرتعهدهای اداره کل حفاظت محیط زیست دراین تفاهم نامه ذکر کرد.

ایرنا


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:00
کد مطلب : 1404
بازدید : 600 views
دیدگاه های مطلب "امضای تفاهم نامه زیست محیطی محیط زیست ایلام با دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021