یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

انتخاب دبیر برتر در شانزدهمین همایش دبیران دانشگاههای کشور

دکتر محمدرضا دارائی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در شانزدهمین همایش دبیران هم اندیشی دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان دبیر برتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه های کشور انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر دارائی در این خصوص اظهار کرد: این موفقیت مدیون حمایت های بی دریغ، همراهی و تلاش های مجدانه حجت الاسلام سید محمود نبوی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نوراستان تهران و همچنین عنایت و حمایت های دکتر جمشیدی رییس محترم دانشگاه پیام نور استان تهران و مجموعه مدیریتی ایشان در این دانشگاه می باشد.
دکتر دارائی با عنوان اینکه این موفقیت متعلق به دانشگاه پیام نور استان تهران است، در پایان افزود: امیدوارم که دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور استان تهران بتواند مانند گذشته در تعامل صمیمانه با مسئولان محترم ستاد استان تهران و مراکز و واحدها در بالندگی فرهنگ اسلامی و پویایی هر چه بیشتر دانشگاه، گام های موثرتری برداشته و با تشکیل کارگروه های تخصصی در امر تصمیم سازی برای رفع موانع و حل مشکلات در حوزه مسائل اجرائی نیز نقش پررنگ تری ایفا نماید.
مراسم اختتامیه شانزدهمین همایش دبیران هم اندیشی دانشگاه‌های سراسر کشور که با حضور حجت الاسلام محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام دکتر رستمی معاون فرهنگی و سیاسی دفتر نهاد، حجت الاسلام دکتر ساداتی نژاد ریاست مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی و دبیران هم اندیشی دانشگاه‌های سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:54
کد مطلب : 3029
بازدید : 328 views
دیدگاه های مطلب "انتخاب دبیر برتر در شانزدهمین همایش دبیران دانشگاههای کشور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021