جمعه , ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

635508865581979894

دبیر جشنواره “حرکت” استان اصفهان گفت: انجمن‌های علمی دانشگاه‌‌های پیام نور استان اصفهان نسبت به انجام کارها و طرح‌های پژوهشی بی توجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سپیده صباغ زاده در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره استانی حرکت ویژه انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان اصفهان با اشاره به ارسال ۱۶۴ اثر به دبیرخانه جشنواره “حرکت” اشاره کرد و اظهار داشت: این آثار در قالب ۱۶ موضوع تعیین شده برای این جشنواره در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال شده اند.

وی با بیان اینکه در هفته آخر اردیبهشت آثار ارسالی توسط ۷ داور مورد بررسی قرار گرفت و آثار برتر برای جشنواره ملی حرکت پیام نور به سازمان مرکزی ارسال کردیم، ادامه داد: در آنجا نیز آثار برای دومین بار مورد بررسی قرار گرفت و برگزیدگان ملی و استانی معرفی و اعلام شدند.

دبیر جشنواره “حرکت” استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر در ۴ استان کشور جشنواره حرکت در بعد استانی برگزار می‌شود، ادامه داد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تمام استان‌های کشور نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام کنند.

وی عدم ارسال طرح‌های پژوهشی به جشنواره حرکت را از ضعف‌های این جشنواره دانست و بیان داشت: متاسفانه دانشجویان پیام نور پژوهش را خاص مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می‌دانند و از این رو نسبت به ارائه طرح‌های پژوهشی توجهی ندارند.

صباغ زاده با بیان اینکه انجمن‌های علمی دانشگاه‌‌های پیام نور به پژوهش توجهی ندارند، ادامه داد: بهره مندی از استاد مشاور و رابطه هیات علمی با دانشجویان بسیار کم است و از این ضروری است که این ارتباط تنگ‌تر شود.

وی تعداد طرح‌های پژوهشی ارایه شده به جشنواره “حرکت” ۴ اثر در میان ۱۶۴ اثر عنوان کرد.

گفتنی است که در پایان این مراسم از برگزیدگان پنجمین نجشنواره استانی حرکت تجلیل شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:01
کد مطلب : 971
بازدید : 721 views
دیدگاه های مطلب "انجمن‌های علمی دانشگاه پیام نور استان نسبت به پژوهش بی‌توجه‌اند"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021