یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG19354225

رئیس دانشگاه پیام نور یزد با اشاره به اهمیت حضور دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه پیام نور یزد از حضور شهید گمنام بی بهره است که امیدواریم این امر تحقق پذیرد.

به گزارش خبرنگار”خبرگزاری دانشجو” از یزد، امینی، رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا گفت: شناخت دقیق قرآن و پیامبرخدا، اهل بیت وامام شناسی، شناخت دقیق ریشه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اهداف و عشق شهدا و همچنین اعتقاد قلبی به ولایت فقیه مهمترین ویژگی تمام شهدا بود که آنها از این طریق به درجه رفیع شهادت نائل امدند.

وی افزود: ما باید تمامی این ویژگیها را در دانشگاه‌های خود ایجاد نماییم تا بتوانیم دانشگاهی اسلامی و دانشجویی اسلامی در جامعه پرورش دهیم.

رئیس دانشگاه پیام نور یزد خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور یزد با وجود تقدیم چندین شهید به انقلاب از وجود شهدا در سطح دانشگاه خود بی بهره هستیم ولی مدتها است که به دنبال تدفین شهید گمنام و خاک سپاری آنها در این دانشگاه هستیم و امیدواریم با همکاری مسئولین این امر صورت گیرد و دانشگاه پیام نور یزد نیز بتواند از حضور شهدا در سطح دانشگاه بهره مند شود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:24
کد مطلب : 851
بازدید : 880 views
دیدگاه های مطلب "انشگاه پیام نور یزد خواستار تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021