دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

برگزاری جشنواره کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه پیام نور

دکتر نجفی برزگر از آغاز جشنواره کانونهای فرهنگی ، هنری و اجتماعی دانشگاه خبر داد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: این جشنواره به منظور زمینه سازی و تقویت فعالیت‌های جمعی دانشجویان، بسترسازی و توجه به نوآوری و تولید برنامه‌های خلاقانه دانشجویی و ایجاد جو رقابتی مثبت و سازنده دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه برگزار می‌شود و برگزیدگان آن به جشنواره ملی رویش راه پیدا می کنند.
وی با عنوان اینکه جشنواره کشوری رویش با شرکت ۲۵۰ دانشجو از ۵۰۰ واحد و مرکز دانشگاه پیام نور از ۱۹ تا ۲۲ اسفند ماه در محل دانشگاه پیام نور همدان برگزار خواهد شد،افزود: در این جشنواره ۲۶۵ اثر از آثار دانشجویان در ۴ حوزه دینی، مذهبی، اجتماعی، ادبی – هنری و فرهنگ و اندیشه شامل کانونهای( فیلم وعکس، صنایع دستی، موسیقی، هنر‌های نمایشی، شعر و ادب ، ایران شناسی و گردشگری، هلال احمر، خیریه، کانون‌های اجتماعی و فرهنگی، نجوم، ورزش، خبر و رسانه، مهارت‌های زندگی، آسیب شناسی اجتماعی، کانون‌های خاص (ویژه معلولین)، محیط زیست، جهاد یاوری و قرآن و عترت، نماز و نیایش، اسلام شناسی، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، مراسم اعیاد و وفات مذهبی، مهدویت و اهل بیت(ع) … ) مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: در طول برگزاری جشنواره، ۳۱ غرفه متشکل از آثار و دستاورد‌های نوین دانشجویان متناسب با تعداد کانون‌های فعال فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی هر استان‌ در محل برگزاری جشنواره برپا خواهد شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:16
کد مطلب : 3241
بازدید : 352 views
دیدگاه های مطلب "برگزاری جشنواره کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021