سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

1397/11/6 شنبه برگزاری دوره های ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه پیام نور استان خوزستان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با اشاره به گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ ارزشها و بزرگداشت یاد شهدا تاکید کرد و افزود: دانشگاه ها به فرموده مقام معظم رهبری، محلی برای جریان علم و تحقیق و علاوه بر آن جریان آرمان‌گرایی ‌ها و آرمان‌خواهی ‌ها و هدفگذاری‌ های سیاسی و اجتماعی در کشور هستند لذا باید وجود این قشر جوان و فرهیخته را غنیمت بشماریم و وظیفه ما نسل انقلاب، روشنگری و انتقال حقایق انقلاب به نسل جدید است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، حجت السلام و المسلمین نبوی در حاشیه دوره های ضیافت اندیشه اساتید که در دانشگاه پیام نور استانی خوزستان برگزار شد، دربازدید از این دانشگاه ، وضعیت آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان و آبادان را مطلوب ارزیابی کرد.
دو دوره ۱۶ ساعته با موضوعات سبک زندگی و غرب شناسی در قالب طرح ضیافت اندیشه اساتید ویژه اعضای هیأت علمی از اول تا ۴بهمن ماه در دانشگاه پیام نور استان خوزستان برگزار شد.
در این دوره مبحث غرب شناسی توسط عضو هیأت علمی دانشگاه، دکتر روحی و با سرفصل هایی از جمله چیستی و مفهوم شناسی غرب شامل جغرافیای فکری، فرهنگی و تمدن، گرایش های فکری جدید در غرب، نقد و بررسی مدرنیسم، نقد و بررسی پست مدرنیسم، ورود جریان فکری غرب به جهان اسلام و ایران معاصر و غرب جدید و نیز دوره سبک زندگی نیز توسط استاد سروقامت و با مباحثی از جمله آسیب شناسی سبک زندگی، ایجاد و حفظ روابط بین فردی، مهارت رفتار جراتمندانه و حل مسئله تدریس شد.
همچنین در بخش فرهنگی نیز اساتید شرکت کننده در دوره ، طی اردوی یکروزه به شهرستان آبادان از باغ موزه دفاع مقدس، نمایشگاه دائمی و تخصصی سازمان فنی و حرفه ای و مسجد هندوها بازدید کردند.
گفتنی است: حجت الاسلام و المسلمین نبوی مسؤل دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور که در حاشیه برگزاری دوره های ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه پیام نور خوزستان به این استان سفر کرده بود با حجت الاسسلام والمسلمین شفیعی مسؤل دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان، دیدار کرد و با حضور بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود سپس از بخش های مختلف اداری، آموزشی، آزمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی دانشگاه بازدید به عمل آورد.
همچنین وی طی سفر به شهرستان آبادان ضمن بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز آبادان با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه این شهرستان در دفتر امام جمعه دیدار کرد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:03
کد مطلب : 4320
بازدید : 338 views
دیدگاه های مطلب "برگزاری دوره های ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021