شنبه , ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13930904000777_PhotoA

رئیس دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد:
بسیجیان اسوه‌های علم و اخلاق در جامعه هستند

رئیس دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد گفت: بسیجیان اسوه‌های علم و اخلاق در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، افشین بازگیر ظهر امروز در همایش اساتید بسیجی گفت: هفته بسیج فرصت خوبی برای بررسی نقش بسیجیان در پیشرفت علم و رشد اخلاق در جامعه است، چرا که بسیجیان با عملکرد خوب و موثر خود اسوه علم و اخلاق در جامعه هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد در سه سطح بسیج دانشجویی، کارمندان و اساتید فعالیت می‌کند که ۹۰ نفر از اساتید در این دانشگاه زیرمجموعه بسیج اساتید هستند و در مجموع تمام بسیجیان دانشگاه در حوزه حلقه‌های صالحین قرار گرفته‌اند و در این زمینه حضور موفقی داشته‌اند که ثمرات علمی، دینی و اخلاقی خوبی را در پی‌داشته است.

بازگیر برگزاری جلسات و همایش‌های مداوم برای بسیجیان حلقه صالحین را از جمله اقدامات خوب در این دانشگاه توصیف کرد و ادامه داد: برگزاری این جلسه‌ها و همایش‌ها نقش بسیار موثری در افزایش سطح آگاهی در تمام زمینه‌ها دارد و تلاش ما بر این است، تا افراد بیشتری را در این حوزه وارد کنیم، تا شاهد ثمرات بیشتر آن بین افراد و به‌ویژه دانشگاهیان و جوانان جامعه باشیم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 17:01
کد مطلب : 919
بازدید : 442 views
دیدگاه های مطلب "بسیجیان اسوه‌های علم و اخلاق در جامعه هستند"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021