یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

تسویه بدهی گذشته دانشگاه پیام نور در سال 97

وضعیت مناسب حال حاضر دانشگاه پیام نور نتیجه همدلی، همکاری مجموعه دانشگاه پیام نور است و این همدلی و همکاری موجب شده بتوانیم بدهی های دانشگاه را تسویه کنیم و جا دارد از مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور قدردانی شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،دکتر علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در دیدار با مدیران، روسای مراکز و واحد های استان قزوین ضمن مناسب تر دانستن شرایط دانشگاه پیام‌نور به نسبت سایر دانشگاه ها اظهار داشت: وضعیت مناسب حاضر دانشگاه پیام نور نتیجه همدلی، همکاری مجموعه دانشگاه پیام نور است و این همدلی و همکاری موجب شده بتوانیم بدهی های دانشگاه را تسویه کنیم و جا دارد از مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور قدردانی شود.
وی ادامه داد: در دانشگاه پیام نور هیچ تعدیل و تحلیل نیرویی در حوزه اداری و علمی نخواهیم داشت.
دکتر علیزاده درباره برنامه های عمرانی دانشگاه در سال ۹۸ اظهار داشت: اولویت های عمرانی دانشگاه در سال ۹۸ تنها تکمیل پروژه های نیمه تمام است و هیچ پروژه جدیدی تعریف و ایجاد نخواهد شد.
وی ضمن تاکید بر توانمندسازی استان ها گفت: در راستای توانمندسازی استان ها در صدد هستیم که با تفویض برخی امور به استانها بتوانیم امور مربوط به کارکنان ازجمله صدور احکام، ارتقاء و… را تسهیل و چابک نماییم.
معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور ادامه داد: امسال ۱۶۰۰ میلیارد ریال بدهی های قبلی دانشگاه را تسویه کردیم و سال آینده این مبلغ برای بهتر شدن وضعیت آموزشی و اداری؛ وضعیت آزمایشگاه ها و توانمندسازی بیشتر دانشگاه به کار برده می شود .
وی در پایان گفت: اعضای هیئت علمی می توانند ۵۰% موظفی خودشان را با فعالیت های پژوهشی و آموزش های آزاد و تولید محتوا تکمیل کنند.
قابل ذکر است در پایان این بازدید، حاج محمدعلی مدیرکل اداری دانشگاه به سوالات همکاران در حوزه اداری پاسخ داد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:42
کد مطلب : 4481
بازدید : 371 views
دیدگاه های مطلب "تسویه بدهی گذشته دانشگاه پیام نور در سال ۹۷"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021