دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

81568425-6382848

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور اول اردیبهشت ماه توزیع می شود.

حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه پیام نور برای ۱۵۲ کدرشته امتحانی و گرایش تحصیلی و در ۵ گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر از روز یکشنبه ۲۱ دی ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۳ پایان پذیرفت.

وی اضافه کرد: در این آزمون ۸۰ هزار و ۵۰۹ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۸ هزار و ۶۷۱ زن و ۴۱هزار و ۸۳۸ مرد هستند. از ۸۰ هزار و ۵۰۹ نفر داوطلب ثبت نام کننده تعداد ۶۵هزار و ۹۶۱نفر در گروه علوم انسانی، ۳هزار و ۷۳ نفر در گروه علوم پایه، ۷ هزار و ۸۲۵ نفر در گروه فنی، ۹۳۸ نفر در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و ۲هزار و ۷۱۲ نفر در گروه هنر ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کارت شرکت در این آزمون و برگه راهنمای مربوط از روز سه شنبه اول اردیبهشت ۹۴ تا روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ۹۴ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد لذا ضرورت دارد تمامی داوطلبان ثبت نام کننده به سایت سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای خود اقدام کنند.

این آزمون از صبح روز جمعه ۴ اردیبهشت ۹۴ به صورت تستی و چهار گزینه ای در ۱۰۱شهرستان مختلف کشور و حوزه های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد.

وی درباره فرایند برگزاری آزمون فراگیر پیام نور اضافه کرد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و درب های ورود نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان باید قبل از آن در حوزه امتحانی حضور یابند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:00
کد مطلب : 1435
بازدید : 954 views
دیدگاه های مطلب "توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور اول اردیبهشت ماه"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021