دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG10065785

توسعه کیفی راهبرد اصلی دانشگاه پیام نور/دانشگاه و حوزه عامل توسعه دینی کشور هستند
ضو هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور کشور گفت: توسعه کیفی در کنار ارتقای شاخصه های کمی، راهبرد اصلی دانشگاه پیام نور است.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام سید محمدرضا حسینی ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی ادامه داد: در کنار توجه به کیفیت، کمیت را رها نمی کنیم و درصدد آن هستیم که ضمن توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی، اعضای هیئت علمی نیز در دانشگاه پیام نور به رتبه‌های علمی بالاتر برسند.

وی ادامه داد: سیاست دانشگاه پیام نور استفاده از نیروهای داخلی در مدیریت ها و صدور مدیر به دیگر بخش های کشور است به طوری که در حال حاضر، تحصیل کرده های این دانشگاه در سمت های وزیر، نماینده مجلس، سفیر، استاندار و فرماندار در حال خدمت به کشور هستند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دانشگاه و حوزه دو عامل توسعه علمی و دینی کشور به شمار می روند افزود: در دین اسلام، دانش و علم آموزی و عالمان و دانشمندان جایگاه ویژه ای دارند و احادیث بسیاری در خصوص توجه به علم و دانش وجود دارد که باید با تبعیت از این فرمایشات گرانقدر، خود را بیش از گذشته به سلاح علم و دانش مجهز کنیم.

وی ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی در عرصه علم و دانش در جهان رتبه بالایی دارد، مرهون نهضت ایجاد شده توسط پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و استمرار حرکت ائمه اطهار (ع) است.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز حرف های زیادی برای گفتن در عرصه های مختلف علمی دارد و درج مقالات فراوان در مجلات علمی جهان نشان دهنده سطح بالای علمی جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: توسعه علمی از مهمترین ابزارهای پیشرفت و شکوفایی کشور است که در این زمینه رشد خوبی در سالهای گذشته داشته ایم.

علیرضا رادفر با اشاره به افق چشم انداز ۲۰ ساله کشور برای تبدیل شدن ایران اسلامی به قدرت اول منطقه در زمینه های مختلف افزود: با وجود رشد مناسب در حوزه علم تا رسیدن به این نقطه و افق های پیش رو، فاصله داریم و باید گام‌های بلندتری برداریم.

وی، تربیت نیروی انسانی را لازمه توسعه عنوان کرد و ادامه داد: امروزه بالاترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است که باید به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه این مراسم، “امامعلی عاشری” به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی معرفی و از خدمات “علی ظهری” رئیس پیشین این دانشگاه قدردانی شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:55
کد مطلب : 768
بازدید : 550 views
دیدگاه های مطلب "توسعه کیفی راهبرد اصلی دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021