جمعه , ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

رییس دانشگاه پیام نور مرکز ساری در این آیین ضمن معرفی این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور ساری در مهر ماه ۱۳۶۷با سه رشته ی دانشگاهی(ریاضی , ادبیات فارسی و علوم تربیتی)فعالیت خود را آغاز کرد .

دکتر ‘ حسن مبینی’ با اشاره به فعال بودن ۷۰ رشته کارشناسی در دانشگاه پیام نور ساری افزود:دانشجویان در ۱۲ رشته کارشناسی ارشد و سه رشته دکتری نیز در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

وی بیان کرد: این دانشگاه هم اکنون با ۳۳رشته وگرایش علوم انسانی ، ۲۸ رشته گرایش علوم پایه و مهندسی در مقطع کارشناسی با بیش از ۱۵ هزار دانشجو در دو ردیف سراسری و فراگیر یکی از فعال ترین و پرجمعیت ترین دانشگاهها ی پیام نور در سطح استان و کشور است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور است ادامه داد: نزدیک به ۷۰ درصد دانشجویان ارشد و دکترا از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند.

رییس دانشگاه پیام نور ساری با اشاره به کیفیت بالای آموزشی در این دانشگاه گفت: به علت درجه علمی و کیفیت بالای آموزشی دانشگاه پیام نور بسیاری از دانشجویان به این سمت گرایش پیدا کردند.

دکتر مبینی با بیان اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ساری در دانشگاه تهران در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند افزود: این نشان دهنده کیفیت بالای آموزشی این دانشگاه است.

وی در پایان خواستار ارتباط بیشتر دستگاه های اجرایی با دانشگاه شد و بیان کرد: بعضی از طرح ها به دلیل عدم ارتباط متخصصان با دانشگاه به شکست می انجامد که امیدواریم این ارتباط بیشتر شود.

در پایان این آیین دانشجویان نمونه دانشگاه پیام نور مرکز ساری تجلیل شدند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 7:17
کد مطلب : 749
بازدید : 1,018 views
دیدگاه های مطلب "جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور ساری برگزار شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021