یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشجویان ترک تحصیل کرده با شرایط ویژه می توانند ادامه دهند!

در این مطلب به بررسی شرایط دانشجویان ترک تحصیل کرده و امکان بازگشت مجدد آن ها برای تحصیل با معافیت از پرداخت شهریه عقب افتاده خواهیم پرداخت. این تصمیم ویژه از سوی دانشگاه پیام نور برای دانشجویانی که تحصیل خود را رها کرده اند گرفته شده است تا بتوانند امکان ادامه ی تحصیل و دریافت مدرک خود را از دانشگاه های پیام نور داشته باشند.

امکان برخورداری از طرح معافیت بدهی شهریه دانشجویانی که در ۱۸ سال گذشته، تحصیل را نیمه تمام رها کرده‌اند، فقط تا پانزدهم بهمن ماه ۹۸ وجود دارد.شمار دانشجویانی که از دهه ۸۰ تا کنون به این دانشگاه مراجعه نکرده‌اند و تحصیل را به پایان نرسانده‌اند ۶۳ هزار نفر است و این درحالی است که بیش از ۱۰ هزار نفر از این افراد، ۱۰۰ واحد درسی را گذرانده‌اند و تنها با گذراندن یک یا دو نیمسال تحصیلی می‌توانند دانش آموخته شوند.

در طی تصمیمی ویژه از سوی دانشگاه پیام نور، فرصت طلایی برای دانشجویان ترک ‌تحصیل کرده به وجود آمده که این گروه  از دانشجویان درصورت مراجعه به دانشگاه و درخواست بازگشت به تحصیل، از معافیت کامل بدهی‌های قبلی شهریه، برخوردار می‌شوند.

این دانشجویان برای درخواست بازگشت به تحصیل می‌توانند بدون محدودیت به همه مراکز و واحدهای دانشگاه در شهرهای فارس مراجعه کنند.

فرصت یادشده به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و این فرصت دو باره برای دانشجویان بدهکار تکرار نخواهد شد.

امکان برخورداری از طرح معافیت بدهی شهریه دانشجویانی که در ۱۸ سال گذشته، تحصیل را نیمه تمام رها کرده‌اند، فقط تا پانزدهم بهمن ماه ۹۸ وجود دارد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 15:26
کد مطلب : 4865
بازدید : 230 views
دیدگاه های مطلب "دانشجویان ترک تحصیل کرده با شرایط ویژه می توانند ادامه دهند!"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021