سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشگاه پیام‌نور ظرفیت زیادی برای پرورش عالمان دارد

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه دانشگاه باید بتواند مشکلات جامعه را حل کند، گفت: رشته‌های علوم انسانی باید توجه ویژه‌ای به معضلات جامعه داشته باشد و در راستای کاهش این معضلات به نتایج قابل اجرا دست یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، علیرضا یونسی رستمی در نشست با ستاد برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، با بیان اینکه در حوزه دانشگاه و علم، دانشگاه مهد دانایی و فضیلت است و مراکز علمی اگر دانشجویان صالح تربیت کنند، انسان‌ها را به سمت کمال و دانایی هدایت کرده‌اند، اظهار کرد: همه باید تلاش کنند خروجی دانشگاه، پرورش انسان‌های عالم باشد، در عصر شکوفایی تمدن اسلامی، به‌دنبال این بودند عالمی پرورش دهند که جان پاک داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی، علم در سطوح مختلف در کشور ما توسعه پیدا کرد، افزود: دستاوردهای خوبی در رشته‌های مختلف علوم داریم و جزو رتبه‌های برتر در برخی شاخه‌های علم هستیم که ناشی از این است که دانشگاه‌های ما بعد از انقلاب اسلامی دچار تحول کمی و کیفی شدند و به سمت شکوفایی علمی حرکت کردند.

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور ظرفیت ستودنی برای پرورش عالمان در حوزه‌های مختلف است، تصریح کرد: حوزه آموزشی این دانشگاه بسیار گسترده است.

یونسی رستمی با بیان اینکه دانشگاه باید بتواند مشکلات جامعه را حل کند، خاطرنشان کرد: رشته‌های علوم انسانی باید توجه ویژه‌ای به معضلات جامعه داشته باشد و در راستای کاهش این معضلات به نتایج قابل اجرا دست یابد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه کشاورزی هم دانشگاه باید به میدان بیاید، اضافه کرد: در دانشگاه‌ها تیمی راه‌اندازی شود تا به این مسائل بپردازد و ما هم امکانات مورد نیاز را در اختیار قرار می‌دهیم تا از ظرفیت علم در راستای کاهش مشکلات استان، استفاده کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کلام خدا، روح و جان را آرامش می‌بخشد، خاطرنشان کرد: هیچ کلامی، آسمانی‌تر از کلام خدا نیست، و استانداری مازندران در برگزاری مسابقات قرآنی با تمام امکانات، اعلام آمادگی می‌کند، گفت: از هر اقدامی که جان جامعه را به سمت پاکی، زیبایی، نور و به سمت خدا هدایت کند، حمایت می‌کنیم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 8:54
کد مطلب : 1516
بازدید : 447 views
دیدگاه های مطلب "دانشگاه پیام‌نور ظرفیت زیادی برای پرورش عالمان دارد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021