شنبه , ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشگاه پیام نور به لحاظ کمی و کیفی از دانشگاه های سرآمد کشور است

مراسم تقدیر از برگزیدگان و پژوهشگران برتردانشگاه پیام نور خراسان رضوی با حضور معاون استاندار برگزار شد.
دکتر حسینی معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر نیازکشور به پژوهش های کاربردی و دانش بنیان افزود: امروز دانشگاه پیام نور علاوه بر حوزه های فرهنگی، آثار درخور و قابل توجهی در حوزه پژوهشی ارائه داده است و در شبکه جامع دانشگاه های استان، ارائه راهکار در خصوص یکی از مهمترین معضلات استان در حوزه آسیب های اجتماعی که مورد دغدغه مقام معظم رهبری نیز می باشد،  به این دانشگاه واگذار شده است.
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی افزود: ظرفیت های عظیم دانشگاه فراملی پیام نور نه تنها برای خود دانشگاهیان که حتی برای ما هم در حوزه های دولتی به خوبی شناخته نشده است و قطعا در آینده جایگاه بسیار برتری را کسب خواهد نمود چرا که دانشگاه پیام نور به لحاظ کمی و کیفی از دانشگاه های سرآمد کشور است.
رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز در ابتدای مراسم افزود: بسیار خرسندیم که امروز به پاسداشت گرامیداشت پژوهش، شاهد حضور اساتید، دانشجویان و همکاران اداری فرهیخته در حوزه علم هستیم.
دکتر محمد علی داوریار افزود: دانشگاه پیام نور توانسته است رشد متوازنی را در همه عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی و پژوهشی داشته باشد و افتتاح تلویزیون تعاملی، طرح کتاب همراه و سایر افتخارات بدست آمده شاهد این مدعاست.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از اعضای هیات علمی، پژوهشگر برتر استان، دانشجویان اولین دوره مسابقات ملی هواوفضا و کادر اجرایی نمایشگاه استانی هفته پژوهش که دانشگاه پیام نور خراسان رضوی موفق به کسب غرفه برتر پژوهشی گردید، با حضور معاون استاندار تقدیر شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 10:58
کد مطلب : 2394
بازدید : 393 views
دیدگاه های مطلب "دانشگاه پیام نور به لحاظ کمی و کیفی از دانشگاه های سرآمد کشور است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021