دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

2876

فراهانی:
دانشگاه پیام نور رقیب دانشگاه‌های دیگر نیست/ پیام نور پاسخی به یکی از دغدغه‌های نظام
سرپرست دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این دانشگاه برای دانشگاه‌های دیگر رقیب نیست، گفت: دانشگاه پیام نور در دهه ۷۰ و ۸۰ برای پاسخ به دغدغه‌های آموزشی نظام راه‌اندازی شد.

ابوالفضل فراهانی سرپرست دانشگاه پیام نور پس از بازدید از تحریریه خبرگزاری فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از خبرگزاری‌هایی که همیشه مورد توجه دانشگاه پیام نور بوده است، خبرگزاری فارس است که شخصا دو بار در روز سایت این خبرگزاری را بازدید می‌کنم.

وی افزود: همیشه نگاه مثبتی بین دانشگاه پیام نور و خبرگزاری فارس وجود داشته است که امروز خوشحال شدم نشاط و پویایی را در این مجموعه دیدم و البته برای چنین خروجی رضایت‌بخشی اینگونه نشاط نیز لازم است.

فراهانی گفت:‌ دانشگاه پیام نور نیز دانشگاهی با گستره ملی و ماموریت متفاوت از دانشگاه‌های دیگر است و رقیب دانشگاه‌های دیگر به شمار نمی‌رود.

سرپرست دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این دانشگاه مولود و محصول نظام است و افتخار دارد که ماندگارترین تأثیر را در عرصه آموزش عالی بخصوص در دهه ۷۰ و ۸۰ داشته و تقاضای ورود به آموزش عالی یکی از دغدغه‌های نظام را پاسخ داده است.

وی اضافه کرد: برخی تقاضاها در عرصه آموزش عالی بدون وجود دانشگاه پیام نور پاسخ داده نمی‌شد، بخصوص برای کسانی که به دلایل ذهنیت سنتی خانواده‌ها و یا هزینه زیاد امکان مهاجرت به شهرهای بزرگ را نداشتند.

به گفته وی دانشگاه پیام نور امروز حدود ۸۵۰ هزار دانشجوی شاغل به تحصیل و ۷۶۰ هزار دانش‌آموخته دارد و خود را به فضای داخل محدود نکرده است بلکه ۱۴ مرکز نیز در خارج از کشور دارد.

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت:‌ این دانشگاه تنها دانشگاهی است که ارز را به داخل برمی‌گرداند و در نگهداری زبان فارسی نیز نقش بسزایی داشته است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 17:11
کد مطلب : 439
بازدید : 634 views
دیدگاه های مطلب "دانشگاه پیام نور رقیب دانشگاه‌های دیگر نیست"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021