چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

در آستانه رویکرد تبریز 2018 و به همت دانشگاه پیام نور؛

دوره آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی ادارات استان آذربایجان شرقی برگزار شد

در آستانه رویکرد تبریز ۲۰۱۸ ، با همکاری دانشگاه پیام نور استان، دوره های آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر علی محمد بیدار مغز مدرس توانمند کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با اعلام این خبر گفت : دنیای امروز دنیای ارتباطات و تکنولوژی های متنوع است و لزوم بروز رسانی اطلاعات فردی و اجتماعی و نحوه تعامل مناسب و صحیح با دنیای پیرامون در راستای رشد و بالندگی هر چه بهتر و بیشتر امری اجتناب ناپذیر است .
وی با اشاره به رویکرد تبریز ۲۰۱۸ و فرصت بدست آمده جهت معرفی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز ، گفت : با تعامل و همکاری که با ادارات و نهادهای مختلف استان داریم سعی خواهیم کرد نقش تاثیر گذاری در این رویداد داشته باشیم و برگزاری این دوره های آموزشی و به ویژه دوره تشریفات ملی و بین المللی می تواند در نحوه میزبانی و مواجهه ما با رویکرد تبریز ۲۰۱۸ تاثیر بسزایی داشته باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به برگزاری همایش ملی گردشگری و جشنواره عکاسی توسط دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در اردیبهشت ماه سال آینده ، برگزاری این دوره های آموزشی را اقدامی موثر در راستای بهبود کیفیت برگزاری این مراسم دانست .
گفتنی است، تشریفات ملی و بین المللی ، نحوه برگزاری همایشهای ملی و بین المللی ، نحوه برگزاری کنفرانسهای مطبوعاتی ، عناوین دوره هایی بود که با حضور ۲۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات استان و با تدریس دکتر بیدار مغز برگزار شد.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:30
کد مطلب : 3140
بازدید : 328 views
دیدگاه های مطلب "در آستانه رویکرد تبریز ۲۰۱۸ و به همت دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021