جمعه , ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG16480988

در ترم پیش رو توجه ویژه‌ای به کرسی‌های آزاداندیشی خواهیم داشت

رئیس اداره فرهنگی –اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: مدیریت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و کارگاه‌های آموزشی استان‌ها از طریق سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به استان اصفهان واگذار شده است و در همین راستا نسبت به راه‌اندازی سامانه کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه دانشگاه پیام نور اقدام کردیم.

سید مجتبی فیاضی، رئیس اداره فرهنگی –اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در اصفهان، در رابطه با برنامه‌های کلان فرهنگی و محورهای ترم پیش رو این دانشگاه گفت: بر اساس سیاست‌هایی که به ما ابلاغ شده است، بحث‌ برنامه‌های فرهنگی را در دانشگاه پیام نور بر اساس این سیاست‌ها دنبال می‌کنیم و برای مثال در ترم آینده برای انجمن‌های علمی، بحث جشنواره حرکت را داریم.

وی افزود: ششمین جشنواره حرکت استانی دانشگاه پیام نور ویژه انجمن‌های علمی طبق سال‌های گذشته در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و دارای بخش نمایشگاهی نیز می‌باشد.

رئیس اداره فرهنگی –اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی گفت: مدیریت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و کارگاه‌های آموزشی استان‌ها از طریق سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به استان اصفهان واگذار شده است، و در همین راستا نسبت به راه‌اندازی سامانه کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه دانشگاه پیام نور اقدام کردیم.

فیاضی تصریح کرد: همچنین برنامه‌ای برای برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح کشور داریم که اساتید را از استان اصفهان به تمام استان های کشور استاد اعزام می‌کنیم و این کارگاه‌ها در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه‌ها نحوه برگزاری کارگاه‌های مختلف و کرسی‌های آزاد اندیشی به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود و برگزاری کارگاه‌هایی نیز در زمینه نحوه استفاده از سامانه کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه پیام نور را در دستور کار داریم.

رئیس اداره فرهنگی –اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدای مهر تا الان، در حدود ۱۵ کارگاه آموزشی برگزار کردیم و برگزاری ۱۵ کارگاه دیگر نیز در دستورکار قرار دارد، که تلاش می‌کنیم تا اسفند ماه برگزاری این کارگاه‌ها به اتمام برسد.

فیاضی ادامه داد: کرسی‌های آزاداندیشی نیز با توجه به آموزشی که ما در سطح استان داتشه ایم، در حال برگزاری در واحدهای استان اصفهان می‌باشد و بر اساس آماری که از ابتدای مهر تا شروع امتحانات داشتیم، حدود ۳۰ کرسی برگزار شده است.

وی افزود: در دانشگاه پیام نور تعداد زیادی کانون‌های دانشجویی فعال داریم و بر این اساس جشنواره ای ویژه کانون‌های دانشجویی تحت عنوان جشنواره رویش برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی –اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن دانشجویی نیز یکی دیگر از فعالیت‌ها است که مرحله واحدهای استانی نوزدهمین دروه مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، بهمن ماه برگزار خواهد شد و مرحله استانی نیز نیمه اول اسفند برگزار می‌شود. که منتخبین مراکز به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند و منتخبین استانی نیز به سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور معرفی می‌شوند و مرحله کشوری نیز اردیبهشت ماه سال ۹۴ در مازندران برگزار خواهد شد.

فیاضی خاطر نشان کرد: کمیته‌های مشاوره نیز تقریبا در تمامی واحدهای دانشگاه پیام نور استان اصفهان فعال هستند و ارائه مشاوره در دفتر استانی را داریم و نمایندگان کمیته مشاوره نیز در واحدهای استان فعال هستند.

وی اضافه کرد: کارگاه گردهمایی مشاورین دانشگاه نیز هفته آینده در استان اصفهان برگزار می‌شود و در این کارگاه برای همکاران در رابطه با بحث مشاوره کلاس‌هایی در نظر گرفته ایم.

رئیس اداره فرهنگی –اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان شرکت در جشنواره‌های مختلف دانشگاه پیام نور مثل جشنواره عفاف و حجاب، جشنواره نماز و نیایش و جشنواره شعر دانشجویی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی ترم پیش رو دانست.

فیاضی در پایان تاکید کرد: دانشگاه پیام نور استان اصفهان در جشنواره های سطح کشور حضور فعال دارد و همچنین اجرای برنامه های مختلفی را برای مناسبت‌های پیش رو در دستور کار خود قرار داده است.

منبع:خبرگزاری دانشجو


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 7:36
کد مطلب : 1160
بازدید : 658 views
دیدگاه های مطلب "در ترم پیش رو توجه ویژه‌ای به کرسی‌های آزاداندیشی خواهیم داشت"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021