شنبه , ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

 دستاوردهای دانشگاه پیام نور استان اردبیل تشریح شد.

دکتر افسر روحی رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل ضمن تبریک دهه مبارک فجر، دستاوردهای چهل ساله دانشگاه پیام نور را در استان اردبیل تشریح کرد.
دکتر روحی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور یکی از ثمره ها و میوه های شیرین این انقلاب است یادآور شد؛ دسترسی به فرصت برابر برای تحصیل همگان همیشه خواست مردم بوده که دانشگاه پیام نور به عنوان مولود این انقلاب توانسته است زیر ساختهای خود را در تمام نقاط این استان بویژه در مناطق محروم گسترش دهد.
دکتر روحی با اشاره به اینکه امکانات عمرانی، آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور به طور موازن در شهرستانهای این استان توزیع شده است، اضافه کرد: بیش از ۶۲ هزار مترمربع فضای عمرانی، آموزشی، اداری، فرهنگی و ورزشی در دانشگاه پیام نور استان اردبیل وجود دارد که به فراخور نیاز منطقه در شهرستانهای این استان توزیع شده است.
دکتر روحی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان اردبیل توانسته است بیش از ۵۲ آزمایشگاه را با هزینه کرد بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال تجهیز کند و اولین رصد خانه استان را در دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل و در جوار مجتمع فرهنگی- تفریحی شورابیل احداث کند.
دکتر روحی به پتانسیل های علمی و تحقیقاتی دانشگاه پیام نور استان اردبیل اشاره کرد و گفت: داشتن بیش از ۵۹۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های این دانشگاه نشان از اهمیت والای این دانشگاه جهت دسترسی دانشجویان به منابع آموزشی و علمی دارد که در نوبت خود کار ارزشمندی است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، چاپ مقالات JCR به تعداد ۱۹۱ مقاله، چاپ مقالات در پایگاههای استنادی جهان اسلام ISC به تعداد ۲۸۵ مقاله، چاپ مقالات علمی و پژوهشی وزارتین ۲۶۵ مقاله ، چاپ مقالات علمی و ترویجی وزارتین به تعداد ۳۷ مقاله ، چاپ مقالات در کنفرانس های ملی و بین المللی به تعداد ۱۵۵۳ مقاله، تالیف، ترجمه و گردآوری کتاب: ۲۵۲ جلد کتاب و برگزاری ۷ همایش ملی و منطقه ای را از دیگر فعالیت های پژوهشی این دانشگاه معرفی کرد.
ایشان همچنین، فعالیت های آموزشی دانشگاه پیام نور استان اردبیل را تشریح کرد و گفت: دانشگاه پیام نور استان اردبیل با شعار استانی “از هر خانواده اردبیلی یک دانشجوی پیام نوری” توانسته است زمینه تحصیل بیش از ۵۲ هزار نفر از متخصصین جامعه را فراهم کند که از این تعداد حدود ۴۲ هزار نفر دانش آموخته شده اند که برخی از آنها موفق شده اند، مدارج علمی و شغلی مناسبی را کسب کنند.
دکتر روحی ضمن تاکید بر ماموریت دانشگاه پیام نور مبنی بر شعار آموزش عالی برای همه، همه جا و همه وقت، خاطرنشان ساخت: مجموعه دانشگاه پیام نور استان اردبیل متشکل از ۶۶ عضو علمی و ۱۸۲ عضو غیر هیات علمی همواره تلاش دارد، هیچ داوطلبی بدلیل داشتن محدودیت های مکانی و زمانی از تحصیل محروم نشود و بتواند به آموزش عالی دسترسی داشته باشد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 21:56
کد مطلب : 4374
بازدید : 231 views
دیدگاه های مطلب "دستاوردهای دانشگاه پیام نور استان اردبیل تشریح شد."
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021