چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دستاورد های 10 ساله دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی،  دستاوردهای ۱۱سال  فعالیت دانشگاه پیام نور این استان را تشریح کرد.
دکتر سجادی گفت: دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی در کشور و همچنین تحقق عدالت آموزشی که از اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، نقش بسزایی داشته است.
وی  با بیان اینکه اولین دانشگاه پیام نور این استان در سال ۱۳۷۲ در شهر دوگنبدان تاسیس و راه اندازی شد، افزود: دانشگاه پیام نور استان از سال ۱۳۸۶  به صورت مستقل  و استانی  فعالیت خود ا آغاز کرده است و در حال حاضر ۹ مرکز و واحد با جمعبت دانشجویی حدود ۶۰۰۰ نفر در ۷۸ رشته مقطع کارشناسی و۴رشته گرایش مقطع کارشناسی ارشد در سطح استان مشغول به فعالیت می باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۴۸ عضو هیئت‌علمی تمام‌وقت در دانشگاه‌های پیام نور استان مشغول فعالیت های  آموزشی و پژوهشی می باشند.
وی مساحت فضاهای  فیزیکی در سطح استان را بالغ بر ۳۲۰۰۰ متر مربع بیان  کرد و گفت : از این مساحت به تفکیک ۵۵۰۰ متر مربع فضای ورزشی و۱۰۰۰  متر مربع به  فضای آزمایشگاهی اختصاص دارد.
دکتر سجادی برگزاری۴ همایش ملی، چاپ و تالیف ۲۳ کتاب  توسط اعضای هیات علمی و چاپ تعداد ۴۵۹ مقاله در مجلات خارجی و داخلی – ارائه ۷۹۳ مقاله در همایشهای داخلی و ارائه ۹۵ طرح پژوهشی را ازمهمترین دستاوردهای پژوهشی این استان برشمرد .
دکتر سجادی افتخارات فرهنگی و ورزشی دانشجویان وکارکنان این دانشگاه رادر سطح ملی واستانی مثبت ارزیابی کرد وگفت: امیدواریم با برنامه ریزیهای انجام شده روز به روز شاهد پیشرفت و شکوفایی بیشتری در این زمینه باشیم .
رئیس دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه و بویراحمد درپایان افزود: تمام این دستاوردها وپیشرفت ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این استان رخ داده است.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 10:20
کد مطلب : 4349
بازدید : 287 views
دیدگاه های مطلب "دستاورد های ۱۰ ساله دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021