پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان افتتاح شد

دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان با حضور حجت الاسلام دکتر علی تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاههای کشور افتتاح ، و حجت الاسلام پور محی آبادی به سمت مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم، دکتر علیرضا محدثی رئیس دانشگاه پیام نور کرمان به تشریح وظایف و کارکرد های دانشگاه پرداخت و از آموزش، تولید علم و پرورش نیروهای متعهد و بسط و گسترش باورهای اعتقادی در جامعه و دانشگاه به عنوان رسالت های اصلی دانشگاه نام برد و گفت:مهمترین وظیفه و مسئولیت دفاتر نهاد رهبری نظارت بر تربیت انسانهای متعهد در دانشگاه است و ما امیدواریم با راه اندازی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان، شاهد شکوفایی و تقویت این امر مهم باشیم .
معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاههای کشور نیز به نقش دانشگاه در توسعه کشور اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از افتخارات نظام، مدیون تلاش های دانشگاهیان است و امروز خوشبختانه در شهرها و نقاط مختلف کشور دانشگاههای پویا و با کیفیت داریم و این از افتخارات نظام است .
حجت الاسلام تقوی به ویژگی های ممتاز دانشگاه پیام نوراشاره کرد و گفت :دانشگاه پیام نور دانشگاه با اهمیت و با کیفیتی است که باید جایگاه آن به روشنی و آن طور که در شان این دانشگاه است، تبیین شود.
وی با عنوان اینکه خود دانشجوی دانشگاه پیام نور بوده است ، منابع درسی این دانشگاه را بسیار غنی و پر محتوا دانست.
وی ادامه داد:ما در دانشگاه صرفا دنبال طی مسیر علمی نیستیم و باید در بعد دینی و انقلابی نیز دانشگاه را توسعه دهیم تا بتوانیم زمینه رشد اخلاقی اساتید و دانشجویان را فراهم کنیم و این جنبه مهم است که دانشگاههای ما را در بین همه دانشگاههای جهان ممتاز می کند .


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:04
کد مطلب : 3936
بازدید : 225 views
دیدگاه های مطلب "دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان افتتاح شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021