یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

93070101

همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان کردستان با حضور مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان پیام نور در سنندج افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کردستان ، حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلام مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان کردستان در مراسم افتتاح دفتر این نهاد در دانشگاه پیام نور استان کردستان اظهار کرد: تقویت ارزش‌های دینی و فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی در بین نسل تحصیلکرده و جوان جامعه از مهمترین امور در مقابله برابر هجمه فرهنگی دشمنان است.

وی افزود: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با توجه به رسالت‌ها و اهداف تعریف شده خویش در راستای تقویت باورهای دینی و نهادینه‌کردن ارزش‌های اسلامی در فضای دانشگاه‌ها تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلام خاطر نشان کرد: خوشبختانه در استان کردستان حدود ۷۰ هزار نفر دانشجو در مراکز متعدد آموزش عالی در شهرهای مختلف مشغول به تحصیل هستند و به برکت نظام مقدس اسلامی تحولات شگرفی در حوزه آموزش عالی و رفع محرومیت‌های آموزشی در این خطه از میهن اسلامی رقم خورده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان کردستان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان کردستان نیز به عنوان بزرگترین دانشگاه استان از لحاظ تعداد دانشجو و گستره خدمات این دانشگاه در تمامی شهرستان‌ها از جایگاه ویژه‌ای در خصوص رفع محرومیت‌های آموزشی و تعالی علمی و فرهنگی جوانان این خطه را داراست.

حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلام افزود: در راستای درخواست‌ها و پیگیری‌های مکرر مسئولان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه مبنی بر تأسیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور خوشبختانه این مهم محقق شد و از امروز به صورت رسمی شاهد آغاز به کار این دفتر هستیم.

وی خاطر نشان کرد: امید است با توجه به شیوه نوین آموزشی دانشگاه پیام نور و وجود چندین هزار دانشجوی توانمند و خلاق این دانشگاه شاهد فعالیت گسترده دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه در تمامی شهرستان‌های استان در حوزه فرهنگ، تقویت ارزش‌های اسلامی و دینی باشیم.

گفتنی است مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور به صورت موقت برعهده حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلام خواهد بود و در آینده نزدیک مسئول این دفتر معرفی خواهد شد و این دفتر در ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور استان کردستان در بلوار توحید سنندج مستقر است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 8:01
کد مطلب : 529
بازدید : 626 views
دیدگاه های مطلب "دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور کردستان افتتاح شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021