یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دکتر بخشی خانیکی در اولین نشست با کارکنان ستاد استان تهران:

پاسخگویی مسئولانه و محترمانه به دانشجویان مهم ترین رسالت کارکنان است

نخستین نشست دکتر غلامرضا بخشی خانیکی، سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران با کارکنان ستاد استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در این نشست، سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران به بیان برنامه ها و دیدگاه های مدیریتی خود پرداخت.
دکتر بخشی خانیکی از اقدامات دکتر جمشیدی؛ سرپرست پیشین دانشگاه پیام نور استان تهران قدردانی کرد و از همه کارکنان خواست تا با بررسی کارشناسانه درحوزه کاری خود، به ارائه راه حل مشکلات موجودبپردازند و اظهار داشت: این راه، بهترین شیوه مشارکت کارشناسان حوزه های مختلف در تصمیم سازی های دانشگاه و اصلاحات و اقداماتی است که صورت می گیرد.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران، دقت در استفاده از القاب و عناوین، تکریم ارباب رجوع، تاکید بر کار نظارتی و ستادی کارشناسان، بررسی و عیب یابی در فرآیندها و آیین نامه ها توسط کارشناسان، رعایت نظم اداری، پایبندی به سلسله مراتب اداری و سازمانی و پرهیز از خودمحوربینی، تلاش برای ارائه حرف ها و دیدگاه های خود از مجرای قانونی و سازمانی به مدیریت مجموعه به صورت مکتوبَ و کاملا مستند، تلاش برای رسیدن به اهداف سازمان، کمک به ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه به عنوان رسالت اصلی آن و پاسخگویی مسئولانه و محترمانه به مخاطبان را از اولویت های مدیریتی و انتظارات خویش از کارکنان تحت مدیریت خود عنوان کرد.
دکتر بخشی خانیکی، توسعه پژوهش های مساله محور و کاربردی، تاسیس پژوهشکده ای برای دانشگاه پیام نور استان تهران، راه اندازی مرکز رشد و کارآفرینی، ایجاد بسترهای درآمدزایی، بررسی امکان ایجاد تعاونی های چندمنظوره و بالا بردن سطح بهره وری مدیران و کارکنان با توجه به تخصص و تجارب آنان را از جمله برنامه های جدی خود ذکر کرد.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 19:47
کد مطلب : 3323
بازدید : 382 views
دیدگاه های مطلب "دکتر بخشی خانیکی در اولین نشست با کارکنان ستاد استان تهران"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021