پنج شنبه , ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دکتر سرلک از طرف کمیته ملی یونسکو ایران در اجلاس

دکتر محمد علی سرلک رئیس دانشگاه پیام نور از طرف کمیته ملی یونسکو ایران و به عنوان نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس «خط مشی جهانی در سطح ارشد، یونسکو» که با هدف یادگیری مادام العمر و قابل دسترس نمودن آموزش عالی به صورت کیفی و برابر برای همه و به ویژه برای کشورهای در حال توسعه، در پاریس برگزار می شود، شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این اجلاس با عنوان «آموزش عالی منعطف، باز و آن‌لاین برای ساختن آینده: از حرف تا عمل: دسترسی، برابری و اهداف یادگیری کیفی»، به زبان‌های فرانسوی و انگلیسی با مشارکت انجمن بین‌المللی آموزش باز و از راه دور (ICDE) از تاریخ ۱۹لغایت ۲۱خردادماه در شهر پاریس و مقر یونسکو برگزار می‌شود.

در این اجلاس حدود ۱۲۰ نفر از رؤسای ارشد وزارت آموزش عالی، سیاستگذاران و صاحبنظران آموزش عالی و اعضای هیات علمی شرکت کرده اند.

شایان ذکر است، دکتر سرلک در حاشیه این اجلاس با نمایندگان دانشگاه های کشورهایی چون فرانسه، هند، آفریقای جنوبی، زیمباوه و کانادا پیرامون همکاری های متقابل دانشگاهی دیدار و گفت و گو کرد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 5:05
کد مطلب : 1573
بازدید : 416 views
دیدگاه های مطلب "دکتر سرلک از طرف کمیته ملی یونسکو ایران در اجلاس"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021