دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار با استاندار همدان

تربیت نیروی ماهر محور اصلی فعالیت دانشگاه پیام نور/ مبلغ وام شهریه دانشجویان دو برابر شد

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور به دنبال تربیت دانشجویانی ماهر و کارآفرین است، اظهار داشت: تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با سازمان فنی و حرفه ای این بستر را برای دانشجویان فراهم می کند که بتوانند در کنار آموزش کلاسیک متناسب با رشته تحصیلی خود در یکی از مراکز فنی و حرفه ای محل تحصیل خود نیز، آموزشهای مهارتی را فرا گیرند.
به گزارش روابط عمومی،  دکتر محمد رضا زمانی در دیدار هیات رئیسه دانشگاه پیام نور با استاندار همدان به ظرفیت های ویژه این دانشگاه اشاره کرد و برگزاری آزمون های متمرکز و آنلاین را از ویژگی های بارز این دانشگاه برشمرد وگفت: گسترش بسترهای الکترونیکی و آزمون های الکترونیکی یکی از برنامه های مهم دانشگاه پیام نور در سال آتی است.
وی در حاشیه این نشست به تسهیلات پرداخت شهریه در دانشگاه نیز اشاره کرد و با اعلام خبر دو برابر شدن وام پرداختی به دانشجویان افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور شهریه دوران تحصیل خود را در قالب وام با کارمزد حدود یک و چهار دهم درصد پرداخت می کنند.

استاندار همدان عنوان کرد:
پتانسیل بالای دانشگاه پیام نور در توسعه علمی کشور

استاندار همدان نیز در نشست با رئیس دانشگاه پیام نور کشور و مدیران دانشگاه در استان، دانشگاه پیام نور را کمکی بزرگ به توسعه علمی کشور دانست.
به گزارش روابط عمومی، سید سعید شاهرخی با عنوان اینکه عملکرد بی نظیر دانشگاه پیام نور در گسترش عدالت آموزشی و رفع دغدغه آموزشی نسل جوان قابل تقدیر است، گفت:  توسعه و ارتقاء علمی دانشگاه های استان همدان در اولویت این استان قرار دارد و ما به توسعه کمی و کیفی دانشگاه پیام نور استان کمک می کنیم.
استاندار همدان ضمن اشاره به این که ١۴ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه ۴۱ هزار فارغ التحصیل نیز داشته است، اظهار داشت: دانشگاه پیام نورمی تواند حضور اثربخشی به ویژه در زمینه کارآفرینی داشته باشد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 17:08
کد مطلب : 4494
بازدید : 289 views
دیدگاه های مطلب "رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار با استاندار همدان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021