یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

253341_896

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور بروجرد خبر داد
راهیابی دانشجویان دانشگاه پیام نور بروجرد به لیگ کشوری دو و میدانی

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور بروجرد گفت: دو تن از بانوان دانشجوی این مرکز دانشگاهی به لیگ کشوری دو و میدانی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد یوسف پیریایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاطمه و نرگس خاصه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور بروجرد پیش از این در المپیاد مراکز دانشگاهی پیام نور استان لرستان به ترتیب در ماده‌های ۱۵۰۰ و سه هزار متر به مقام اول دست یافته‌اند.

وی ادامه داد: این دو خواهر دو و میدانی کار سپس به مسابقات المپیاد کشوری به میزبانی مشهد مقدس اعزام شده و در رقابت با ورزشکاران دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور شرکت کردند.

وی اضافه کرد: این دو بانوی ورزشکار بروجردی در پایان این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات لیگ کشوری را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: اعزام این دانشجویان در قالب تیم دو نفره بانوان در رشته دو و میدانی از دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد به مسابقات استانی و کشوری برای نخستین بار محقق شده و پیش از این مرکز پیام نور بروجرد نفراتی را در این رشته ورزشی به عنوان نماینده اعزام نکرده بود.

بر اساس این خبر نرگس خاصه همچنین در مسابقات دوگانه استان لرستان در رده سنی امید شرکت کرده و موفق به کسب مقام اول شده است.

لازم به ذکر است، وی پس از آن به مسابقات کشوری راه یافته و با کسب کارنامه قابل قبول در این مسابقات به عضویت فدراسیون کشوری درآمده است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:57
کد مطلب : 771
بازدید : 661 views
دیدگاه های مطلب "راهیابی دانشجویان دانشگاه پیام نور بروجرد به لیگ کشوری دو و میدانی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021