سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

amir kholoosi (29 of 32)

رئیس دانشگاه پیام‎نور لرستان از رشد ۱۲۰ درصدی پروژه‎های عمرانی این دانشگاه خبر داد.

محمدرضا جعفری در بازدید از پروژه‎های عمرانی پردیس‎دانشگاهی مرکز خرم‎آباد، گفت: پروژه‎های‎عمرانی سه سال‎اخیر و خرید سه هکتار زمین دیگر و الحاق آن به پردیس، نشان از اهتمام ویژه این دانشگاه به کیفی‎گرایی است.

وی درخصوص پروژه‎های در دست‎ساخت این دانشگاه، افزود : این پروژه‎ها نشان می‎دهد دانشگاه علاوه بر بالابردن سطح کیفی به کمیت نیز اهتمام ویژه‎ای دارد، زیرا متراژ کل ساختمان‎های تحت تملک تا پایان سال ۸۹، برابر با ۱۷ هزار و ۴۴۰ مترمربع بود که با احتساب ۱۵ هزار و ۶۴۰ مترمربع پروژه‎های به بهره‎برداری رسیده در ۳ سال اخیر، این میزان به ۳۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع رسیده است.

جعفری خاطرنشان کرد: این دانشگاه در نظر دارد با تدوین، تهیه و اجرای فرآیندهای حوزه عمرانی، بر اساس آخرین قوانین و دستورالعمل‎ها، جهت یکسان‎سازی امورات در سطح کلیه مراکز و واحدها و اخذ سیستم مدیریت‎کیفیت (ISO9001-2008 ) اقدام کند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : با بهره‌برداری از این پروژه‎ها که طی ۳ سال‎اخیر رشد ۱۲۰درصدی را نشان می‎دهد، کمبود فضای آموزشی، اداری، آزمایشگاهی و ورزشی این دانشگاه در مراکز و واحدها به حدمطلوب و معقولی خواهد رسید و سرانه فضای‎آموزشی از ۰٫۶ مترمربع به حدود ۲ مترمربع خواهد رسید.

منبع:ایسنا


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:07
کد مطلب : 1070
بازدید : 519 views
دیدگاه های مطلب "رشد ۱۲۰ درصدی پروژه‎های عمرانی دانشگاه پیام نور لرستان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021