شنبه , ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)
13930914000293_PhotoA
رئیس دانشگاه پیام نور طارم:
روز دانشجو، روز الگوگیری از شهدای عرصه علم و فرهنگ است

رئیس دانشگاه پیام نور طارم گفت: روز دانشجو، روز الگوگیری از شهدای عرصه علم و فرهنگ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد طارم، محسن محمدی، پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز دانشجوی طارم اظهار کرد: دانشجویان قشر فرهیخته هر جامعه هستند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات مختلف دانشجویان و حمایت از آنها بیان کرد: در هر عرصه شاهد آن بودیم که حمایت از دانشجویان و فراهم ساختن امکانات لازم موجب بالندگی و رشد و شکوفایی استعدادهای آنها شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور طارم همچنین ضمن تاکید بر عدم افراط و تفریط گری در بین قشر دانشجو اظهار کرد: دانشجویان باید در فضایی سالم در عرصه علم تلاش کنند.

این مسئول شهیدان را به عنوان الگوی برتر دانشجویان معرفی کرد و گفت: بر همه دانشجویان لازم است از الگوهای شهیدان درس بگیرند.

محمدی شهدای عرصه علم و فرهنگ را اسوه، پیشرو و مجاهد معرفی کرد و بیان داشت: دانشجویان باید با الگوبرداری از منش و رفتار این شهیدان راه‌های موفقیت را بپیمایند.

همچنین در این مراسم رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان طارم نیز ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو مطالبی در زمینه روز دانشجو بیان کرد.

حجت‌الاسلام حسین فغانی با تشریح وقایع ۱۶ آذر به شاخصه‌های یک دانشجوی متعهد، مومن و انقلابی اشاره داشت و گفت: استکبار ستیزی و استبداد ستیزی باید از ویژگی‌های یک دانشجوی انقلابی باشد.

وی با توضیح اینکه تفکر اصیل دانشجویی ادامه دهنده دو عنصر (استکبار ستیزی و استبداد ستیزی) است، بیان کرد: دانشجویان به عنوان برآیند فکری جامعه قادر به بیان انتظارات و خواسته‌های جامعه هستند.

این مسئول با یادآوری این نکته که از دیدگاه رهبر انقلاب دانشجویان افسران جنگ نرم هستند، توضیح داد: دانشجویان می‌توانند در خنثی‌سازی ترفندهای فرهنگی دشمنان نقش اساسی ایفا کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی طارم با بیان اینکه دانشجویان به عنوان یک نخبه اجتماعی باید با نشاط بوده و جامعه را به نشاط دعوت کنند، اضافه کرد: دانشجویان همچنین قادر هستند به عنوان پل ارتباطی بین افراد جامعه و تصمیم سازان جامعه ایفای نقش کرده و در سایه اندیشه‌های ناب، افق‌های روشنی را برای جامعه خویش ترسیم کنند.

لازم به ذکر است، برگزاری مسابقه، اعطای لوح به دانشجویان برتر و موفق در جشنواره‌های کشوری و جلسه پرسش و پاسخ نیز از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:38
کد مطلب : 966
بازدید : 530 views
دیدگاه های مطلب "روز دانشجو، روز الگوگیری از شهدای عرصه علم و فرهنگ است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021